Etiopia07 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Mer debatt rundt innslagene om adopsjon i "Tore på sporet"... Blant deltagerne er tre unge, profilerte utenlandsadopterte, Hanne Jahren, Lisa Tønne og Christian Strand. Daglig leder Øystein Gudim stiller for Adopsjonsforum. Programleder Tore Strømøy deltar også, sammen med konstituert direktør Tormod Kjensjord fra NRK. 0 Siter
diogo Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Takk for tipset, det må jeg se! Jeg er så glad for alle dere som har tipset oss på dol om div program som skal gå på tv. Jeg er ikke så flink til å følge med på tv-program hver dag, så takk takk til deg og alle andre! 0 Siter
Gjest adomamma Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Uff, missa det! Kommer det i reprise tro? 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Uff, missa det! Kommer det i reprise tro? i morgen kl halv fire eller noe sånt, tror jeg:) 0 Siter
Lanka Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Vil bare tipse om at det går an å se programmet på nett TV om man har ADSL eller bredbånd. Jeg måtte svitsje litt, og så resten av programmet på PC'en etterpå!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.