Gå til innhold

Og enda mer litt bursdag :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Nå har jeg lest om bursdager og skjønt at vi er alle litt forskjellige i hvordan vi gjør det.

Vel jeg skal også lage "skikkelig" bursdag for første gang, en 5 årsdag.

Må forberede litt allerede nå og ha planen klar pga diverse årsaker.

Anyway, hva tenker dere om en temabursdag?

Koster endel, men da er alt med av fat, duk, ballonger osv.

Pose med diverse småleker i, og en aktivitet knyttet til temaet.

Koster endel, men helsen min er på bånn akkurat nå, og det og aktivisere en 10 små unger ser jeg igrunnen på med stor skrekk akkurat nå....

Blir jo da ikke godteposer, men pose med litt aktivitet/leke i. Blir det godt mottatt tro?

Link til nettbutikk med det jeg prater om:

http://www.bursdagsekspressen.no/temaer.htm

Skrevet

Jeg synes dette så vedlig flott ut; men det blir litt dyrt hvis du skal bestille alt....Du finner jo mye fint i butikkene også, med diverse temaer...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes dette så vedlig flott ut; men det blir litt dyrt hvis du skal bestille alt....Du finner jo mye fint i butikkene også, med diverse temaer...

Det gjør jeg, men litt av problemet er at jeg ikke kommer meg på butikken.

Det får heller bli litt dyrere i år :o)

Så får jeg slå til med en utebursdag eller noe neste år ;-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har brukt bursdagsekspressen en gang, da kjøpte jeg den aktivitetspakken hvor de skulle lage prinsessehatter. Veldig populært.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har brukt bursdagsekspressen en gang, da kjøpte jeg den aktivitetspakken hvor de skulle lage prinsessehatter. Veldig populært.

Tror jeg kommer til og handle der.

Så får guttungen en fin bursdag, selv med en mamma som ikke kommer seg på butikken :o)

Gjest Debra irl
Skrevet

Tror jeg kommer til og handle der.

Så får guttungen en fin bursdag, selv med en mamma som ikke kommer seg på butikken :o)

Det var hvertfall lett å bestille derfra, og de kom raskt i posten. De har jo så mye fint. Nesten sånn at jeg har lyst til å bestille derfra igjen, selv om jeg nå ikke har samme "unnskyldningen" som sist med høyt tempo i hverdagen ellers og ting som skulle ordnes og gjøres....

Det var jo ikke såå mye dyrere å handle alt ferdig derfra enn hvis du går og handler alt hver for seg i butikk heller.

Guttungen ønsker seg sjørøverparty i mai, så kanskje....

Gjest Shira12
Skrevet

Det var hvertfall lett å bestille derfra, og de kom raskt i posten. De har jo så mye fint. Nesten sånn at jeg har lyst til å bestille derfra igjen, selv om jeg nå ikke har samme "unnskyldningen" som sist med høyt tempo i hverdagen ellers og ting som skulle ordnes og gjøres....

Det var jo ikke såå mye dyrere å handle alt ferdig derfra enn hvis du går og handler alt hver for seg i butikk heller.

Guttungen ønsker seg sjørøverparty i mai, så kanskje....

Jeg er fan av lettvindte løsninger, innrømmer det gjerne jeg ;-)

Her står også sjørøver høyt på lista, men Byggmester Bob er også ønsket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...