Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Nå har jeg lest om bursdager og skjønt at vi er alle litt forskjellige i hvordan vi gjør det. Vel jeg skal også lage "skikkelig" bursdag for første gang, en 5 årsdag. Må forberede litt allerede nå og ha planen klar pga diverse årsaker. Anyway, hva tenker dere om en temabursdag? Koster endel, men da er alt med av fat, duk, ballonger osv. Pose med diverse småleker i, og en aktivitet knyttet til temaet. Koster endel, men helsen min er på bånn akkurat nå, og det og aktivisere en 10 små unger ser jeg igrunnen på med stor skrekk akkurat nå.... Blir jo da ikke godteposer, men pose med litt aktivitet/leke i. Blir det godt mottatt tro? Link til nettbutikk med det jeg prater om: http://www.bursdagsekspressen.no/temaer.htm 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg synes dette så vedlig flott ut; men det blir litt dyrt hvis du skal bestille alt....Du finner jo mye fint i butikkene også, med diverse temaer... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg synes dette så vedlig flott ut; men det blir litt dyrt hvis du skal bestille alt....Du finner jo mye fint i butikkene også, med diverse temaer... Det gjør jeg, men litt av problemet er at jeg ikke kommer meg på butikken. Det får heller bli litt dyrere i år ) Så får jeg slå til med en utebursdag eller noe neste år ;-) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har brukt bursdagsekspressen en gang, da kjøpte jeg den aktivitetspakken hvor de skulle lage prinsessehatter. Veldig populært. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har brukt bursdagsekspressen en gang, da kjøpte jeg den aktivitetspakken hvor de skulle lage prinsessehatter. Veldig populært. Tror jeg kommer til og handle der. Så får guttungen en fin bursdag, selv med en mamma som ikke kommer seg på butikken ) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Tror jeg kommer til og handle der. Så får guttungen en fin bursdag, selv med en mamma som ikke kommer seg på butikken ) Det var hvertfall lett å bestille derfra, og de kom raskt i posten. De har jo så mye fint. Nesten sånn at jeg har lyst til å bestille derfra igjen, selv om jeg nå ikke har samme "unnskyldningen" som sist med høyt tempo i hverdagen ellers og ting som skulle ordnes og gjøres.... Det var jo ikke såå mye dyrere å handle alt ferdig derfra enn hvis du går og handler alt hver for seg i butikk heller. Guttungen ønsker seg sjørøverparty i mai, så kanskje.... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Det var hvertfall lett å bestille derfra, og de kom raskt i posten. De har jo så mye fint. Nesten sånn at jeg har lyst til å bestille derfra igjen, selv om jeg nå ikke har samme "unnskyldningen" som sist med høyt tempo i hverdagen ellers og ting som skulle ordnes og gjøres.... Det var jo ikke såå mye dyrere å handle alt ferdig derfra enn hvis du går og handler alt hver for seg i butikk heller. Guttungen ønsker seg sjørøverparty i mai, så kanskje.... Jeg er fan av lettvindte løsninger, innrømmer det gjerne jeg ;-) Her står også sjørøver høyt på lista, men Byggmester Bob er også ønsket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.