Gjest heisann!!!! Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 har ei datter på 2,5 år som har vært dårlig siden fredag kveld. hun er veldig forkjølet og hoster veldig natt og dag.om morgenen så kaster hun opp bare slim.feberen har vært veldig høy frem til i dag.og i dag har det vært diare i tilleg. hun har nesten ikke spist siden lørdag men jeg prøver og få i henne drikke. hvor lenge kan hun gå uten mat og drikke. jeg synes almenntillstanden hennes begynte og bli bedre i kveld.. jeg bør kanskje kontakte lege i morgen... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Uten mat kan hun klare seg ganske så lenge - så lenge hun får i seg noe å drikke. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Drikke bør de gjøre hver dag. Maten kan vente, men hvis barna mine ikke spiser innen en ukes tid i en sykdomsperiode tar jeg en tur til legen for å sjekke forholdene (hals, ører etc.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.