Gjest heisann!!!! Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 har ei datter på 2,5 år som har vært dårlig siden fredag kveld. hun er veldig forkjølet og hoster veldig natt og dag.om morgenen så kaster hun opp bare slim.feberen har vært veldig høy frem til i dag.og i dag har det vært diare i tilleg. hun har nesten ikke spist siden lørdag men jeg prøver og få i henne drikke. hvor lenge kan hun gå uten mat og drikke. jeg synes almenntillstanden hennes begynte og bli bedre i kveld.. jeg bør kanskje kontakte lege i morgen... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Fint at almenntilstanden går opp. Generelt er det viktigste å få i barnet væske. Hva som helst. Kanskje lettere i små mengder- men heller oftere. Mat- jeg pleide tilby alt. Ikke tenke "sunn mat" akkurat da. De få dagene det dreide seg om kunne barnet ha dilla på kun mariekjeks, eller agurk, eller banan ... Og jeg ga det. Drikke er viktigst. Litt mat for å kvikne til. Men ikke vær så nøye på at alt må være så sunt de dagene. Gi det barnet har lyst på. 0 Siter
Gjest heisann!!!! Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Fint at almenntilstanden går opp. Generelt er det viktigste å få i barnet væske. Hva som helst. Kanskje lettere i små mengder- men heller oftere. Mat- jeg pleide tilby alt. Ikke tenke "sunn mat" akkurat da. De få dagene det dreide seg om kunne barnet ha dilla på kun mariekjeks, eller agurk, eller banan ... Og jeg ga det. Drikke er viktigst. Litt mat for å kvikne til. Men ikke vær så nøye på at alt må være så sunt de dagene. Gi det barnet har lyst på. jeg måtte ta henne med på butikken i dag for det gikk tomt for bleier og jeg prøvde og tilby henne alt jeg vet hun liker.. men det var bare nei.. og da hun også gikk rett forbi isdisken uten og spørre om is da forsto jeg att hun er ikke frisk om dagen.. men jeg tenker ikke sunt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.