Gå til innhold

Fjernet mandler i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Gjest Gruer litt (litt på siden)
Skrevet

Hei.

Jeg er ofte plaget av halsinfeksjoner og med små barn i barnehage blir det ikke mindre smitte i huset. Nå er det 4. gangen hittil iår at jeg har ligget rett ut og jeg har fått time til å fjerne mandlene. MEN... nå har jeg hørt så mange skrekkhistorier om hvor vondt det er etterpå og jeg må innrømme at motet begynner å svikte.... Er det så veldig vondt som noen skal ha det til..? Eller kjennes det ut som en vond halsinfeksjon (da er det jo også så man gruer seg for hver gang man må svelge :-)?

Fint om noen kan komme med noen erfaringer. Kort og godt hvor vondt er det? Og hvor lenge gjorde det vondt?

Gjest neofix
Skrevet

Hos oss er det ingen som stormer til matbordet, og mange ganger er det vanskelig å slippe leken for å gå og spise. Derfor har vi samme regel som dere - nemlig at de må komme og sette seg ved bordet. Ofte hevder de at de ikke er sultne, eller ikke liker, men når de først sitter der så spiser de oftest litt likevel.

Vi krever normalt ikke verken at de skal spise eller at de skal smake. Og det hender spesielt eldste forlater bordet uten å ha spist noe som helst.

Gjest neofix
Skrevet

Hos oss er det ingen som stormer til matbordet, og mange ganger er det vanskelig å slippe leken for å gå og spise. Derfor har vi samme regel som dere - nemlig at de må komme og sette seg ved bordet. Ofte hevder de at de ikke er sultne, eller ikke liker, men når de først sitter der så spiser de oftest litt likevel.

Vi krever normalt ikke verken at de skal spise eller at de skal smake. Og det hender spesielt eldste forlater bordet uten å ha spist noe som helst.

Men dette havnet jo HELT feil. Ja, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...