Gå til innhold

Info fra AFs tur i Colombia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hørt noe om når AF vil legge ut informasjon fra sin rundreise i Colombia? Nå venter jeg sååå på oppdatering, og har vært innom sidene deres maaaange ganger etter at de kom tilbake den 10.4!!

Er det noen som har vært i kontakt med dem og vet når vi kan forvente et nyhetsbrev?

Colombiamamma
Skrevet

Jeg er også veldig spent. Har hørt noen rykter, men det er synd at det ikke blir lagt ut slik at alle kan lese. Håper det ikke blir så lenge til.

Skrevet

Jeg er også veldig spent. Har hørt noen rykter, men det er synd at det ikke blir lagt ut slik at alle kan lese. Håper det ikke blir så lenge til.

Da må du fortelle oss om ryktene Colombiamamma?!? Please?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...