Gyda Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 I påsken var vi hjemme hos mine foreldre, og min sju år gamle datter og bestefar var på sin vante runde og snakket om hvem som var avbildet på de forskjellige familiebildene som henger på veggene der. På et bilde der bestefar var sammen med sine seks søsken (som barn) utbrøt hun: "Hadde mammaen og pappaen din sju barn?" "Ja", svarte bestefar. "Da må de ha vært _skikkelig_ forelska!" kom det kontant fra jenta. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *Hahaha* Herlig! Min 7-årige pode fortalte meg forleden hemmelighetsfullt at han visste hva homo er. "Åja?" sa jeg litt lattermildt og han så på meg og sa:"Det er å være kjærester!" ) Så enkelt kan det jo i grunenn sies... 0 Siter
Gjest ikke bare det da Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *Hahaha* Herlig! Min 7-årige pode fortalte meg forleden hemmelighetsfullt at han visste hva homo er. "Åja?" sa jeg litt lattermildt og han så på meg og sa:"Det er å være kjærester!" ) Så enkelt kan det jo i grunenn sies... Så enkelt og så galt må man vel si om det der... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Herlig kommentar! Regner med bestefaren koste seg 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Så enkelt og så galt må man vel si om det der... Jeg har forklart ham det å være homo er når man er kjæreste med en av samme kjønn som en selv da. Synes han sa det på en fin måte jeg. Min bifile venninne syntes også det. 0 Siter
mariamamma Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja din 7-åring kan tydelig få sagt det! For en herlig kommentar!! 0 Siter
Gjest ikke bare det da Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg har forklart ham det å være homo er når man er kjæreste med en av samme kjønn som en selv da. Synes han sa det på en fin måte jeg. Min bifile venninne syntes også det. Men man trenger da ikke være kjæreste med noen for å være homo. Jaha, du har en bifil venninne, da settes det med at du er bifil og ikke vil si noe til kjæresten i et annet lys... 0 Siter
Velouria Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men man trenger da ikke være kjæreste med noen for å være homo. Jaha, du har en bifil venninne, da settes det med at du er bifil og ikke vil si noe til kjæresten i et annet lys... Hva faen mener du å slenge med leppa på den måten? Håper det gir deg tilfredstillelse i ditt triste patetiske liv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men man trenger da ikke være kjæreste med noen for å være homo. Jaha, du har en bifil venninne, da settes det med at du er bifil og ikke vil si noe til kjæresten i et annet lys... Skaff deg et liv. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men man trenger da ikke være kjæreste med noen for å være homo. Jaha, du har en bifil venninne, da settes det med at du er bifil og ikke vil si noe til kjæresten i et annet lys... Jøss, ble du født så muggen eller har du øvd deg lenge? 0 Siter
Gjest ikke bare det da Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hva faen mener du å slenge med leppa på den måten? Håper det gir deg tilfredstillelse i ditt triste patetiske liv. Har du to nick nå? 0 Siter
Gjest ikke bare det da Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jøss, ble du født så muggen eller har du øvd deg lenge? Øver meg stadig. En dag blir jeg kanskje like god på det som deg. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Har du to nick nå? Ehh, nei. Til informasjon: Dette er etdiskusjonsforum hvor man har lov til å svare på de innleggene man vil uavhengig av nick. 0 Siter
Gjest ikke bare det da Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ehh, nei. Til informasjon: Dette er etdiskusjonsforum hvor man har lov til å svare på de innleggene man vil uavhengig av nick. Jada. jeg noterer at du mener Lillemus ikke greier seg selv men trenger støttekontakt. Fint av deg å henge ut henne slik som en som ikke greier svare for seg selv. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jada. jeg noterer at du mener Lillemus ikke greier seg selv men trenger støttekontakt. Fint av deg å henge ut henne slik som en som ikke greier svare for seg selv. Yada, yada, yada. Jeg er fullstendig klar over at lillemus klarer seg uten meg, synd vi ikke kan si det samme om deg. 0 Siter
carma Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jada. jeg noterer at du mener Lillemus ikke greier seg selv men trenger støttekontakt. Fint av deg å henge ut henne slik som en som ikke greier svare for seg selv. Du er sjuk... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jada. jeg noterer at du mener Lillemus ikke greier seg selv men trenger støttekontakt. Fint av deg å henge ut henne slik som en som ikke greier svare for seg selv. Du er faen meg ikke i vater. 0 Siter
Gjest ikke bare det da Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Yada, yada, yada. Jeg er fullstendig klar over at lillemus klarer seg uten meg, synd vi ikke kan si det samme om deg. Du tror jeg er avhengig av deg? Fordi? Du får nok greie deg med å være støttekontakt til Lillemus som virkelig trenger det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.