Gå til innhold

Utsette mensen, hvordan da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det finnes egne tabletter man kan ta for dette, som finnes på resept. Ellers kan man også bruke p-piller om man har noen liggende, hvordan disse skal brukes til dette formål avhenger av typen piller.

Jeg ville forsøkt å søke i forum, det har sikkert vært oppe før. Tror uansett du trenger noen hormonelle preparater.

Gjest lille rosinen

Ring legen din i morgen du, så ordner det seg nok :-)

Jeg fikk resept per telefon når jeg skulle til syden for mange år siden. Husker ikke hva jeg fikk, men noen piller på et glass. Skulle ta tre om dagen. Jeg rota litt med dem og fikk småblødninger likevel, men bedre med småblødinger enn full pakke med krampe og ryggsmerter og alt..

Gjest anonym for denne gang

Jeg gjorde dette da vi skulle til syden for noen år siden. Fikk resept på noen tabletter som heter Primolut (tror jeg).

Anbefales IKKE i syden!!

Dama på apoteket snakket så varmt om dette man skulle få økt sex-lyst pga. testosteronen osv.

Men jeg endte opp med PMS x 10, deppa, sur og sint - og en KJEMPE oppblåst mage.

Men så tåler jeg ikke P-piller heller da...

Jeg hadde heller utsatt mensen FØR du reiser - men skal du være borte i 4 uker så hjelper jo ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...