org Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Å ha sokker i ulike farger er oppskrytt. Egentlig bryr ingen seg om hvilken farge du har på sokka. Iallefall ikke om du har sorte sokker. Det går til det aller meste. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Iallefall ikke om du har sorte sokker. Det går til det aller meste. Sorte og grå foreløpig. 0 Siter
Gyda Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det påstås at det finnes en sokkehimmel, slik som det også finnes en pennehimmel. Sokker og penner bare forlater oss og havner der ganske ofte ... Dessverre. 0 Siter
KaVa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det påstås at det finnes en sokkehimmel, slik som det også finnes en pennehimmel. Sokker og penner bare forlater oss og havner der ganske ofte ... Dessverre. (pennenes himmel er muligens på mitt kontor. Her dukker det opp penner i "hytt og gevær" som jeg ikke kjennes ved) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det påstås at det finnes en sokkehimmel, slik som det også finnes en pennehimmel. Sokker og penner bare forlater oss og havner der ganske ofte ... Dessverre. Av en eller annen grunn har vi kontroll på pennene i huset! De ligger i en isboks i et skap på kjøkkenet. Når vi har brukt en penn, legges den tilbake i boksen. Og det fungerer! Men sokker derimot...... :-( De havner nok i sokkehimmelen! Eller kanskje det var noe i keinsteins teori????!!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Av en eller annen grunn har vi kontroll på pennene i huset! De ligger i en isboks i et skap på kjøkkenet. Når vi har brukt en penn, legges den tilbake i boksen. Og det fungerer! Men sokker derimot...... :-( De havner nok i sokkehimmelen! Eller kanskje det var noe i keinsteins teori????!!!! Når vi kommer til himmelen får vi stille et spørsmål ang noe vi har lurt på... Som hva er bak verdensrommet eller hvor er alle strømpene blitt av..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Når vi kommer til himmelen får vi stille et spørsmål ang noe vi har lurt på... Som hva er bak verdensrommet eller hvor er alle strømpene blitt av..... Det blir fint å få svar på det :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det blir fint å få svar på det :-) Verdensrommet eller strømpene? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg trodde det var husnissen som lånte sokker som sovepose til barna sine jeg.... Da har iallfall husnissen mange barn:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.