Gjest doremifaså Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Nysgjerrig! Høflig. Humoristisk. 0 Siter
Gjest miominmiow Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Litt vanskelig med bare adjektiv kanskje... 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Aktiv Glad Undrende Kreativ Utålmodig Populær 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 snill glad sta utrolig sta kjærlig vakker både utenpå og inni 0 Siter
Velouria Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 snill omtenksom rettferdig sta nysgjerrig (på å lære nye ting) blid 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Glad og fornøyd Ivrig Inkluderende Litt tøff i trynet overfor sin mor 0 Siter
Velouria Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Glad og fornøyd Ivrig Inkluderende Litt tøff i trynet overfor sin mor Den siste der gjelder for min førsteklassing også, og for 5 åringen.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Den siste der gjelder for min førsteklassing også, og for 5 åringen.. Men han er ikke like tøff i trynet når han kommer tuslende med kosedyret under armen i 5-tida hver morgen og lurer på om han ikke kan sove resten av natta hos meg. 0 Siter
Velouria Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Men han er ikke like tøff i trynet når han kommer tuslende med kosedyret under armen i 5-tida hver morgen og lurer på om han ikke kan sove resten av natta hos meg. Høres kjent ut 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hm.. Bare ett ord? Da må det bli aktiv (og nå skal jeg se hva de andre har skrevet). 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Å, hvilke - ikke hvilket! Da blir det i tillegg til aktiv: utadvendt livsglad musikalsk intelligent sta temperamentsfull (på godt og vontd) 0 Siter
KaVa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Forskende filosofisk detaljfokusert nysgjerrig snill "gammelmannsklok" 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 sosial, utadvendt aktiv utålmodig, "kort-luntet" enkel (i betydningen "enkel og grei") / pålitelig 0 Siter
Gjest GA Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kosete Smart Leiken Surrete populær blant kameratene Aktiv/urolig 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kosete Smart Leiken Surrete populær blant kameratene Aktiv/urolig Fnis, jeg hadde også "urolig" sammen med "aktiv" på min liste først, men strøk det fordi jeg syntes det ble vel mye parenteser, anførselstegn og skråstreker... "Markete" er vel ikke noe offisielt adjektiv, ellers hadde jeg brukt det. Junior kan knapt nok sitte på en stol uten at uroen rykker i ham. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Fnis, jeg hadde også "urolig" sammen med "aktiv" på min liste først, men strøk det fordi jeg syntes det ble vel mye parenteser, anførselstegn og skråstreker... "Markete" er vel ikke noe offisielt adjektiv, ellers hadde jeg brukt det. Junior kan knapt nok sitte på en stol uten at uroen rykker i ham. Jeg leste en gang i en bok om barnets utvikling om en lege som hadde førskoleundersøkelser av 6-åringer. Han hadde mange, mange 6-åringer innom på kontoret sitt, en av gangen, og alle uten unntak greide å dette ned fra stolen de satt på en eller flere ganger under konsultasjonen... Ganske typisk spør du meg. 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg leste en gang i en bok om barnets utvikling om en lege som hadde førskoleundersøkelser av 6-åringer. Han hadde mange, mange 6-åringer innom på kontoret sitt, en av gangen, og alle uten unntak greide å dette ned fra stolen de satt på en eller flere ganger under konsultasjonen... Ganske typisk spør du meg. Veldig typisk. Sønnen min (nettopp fylt 7) bruker den "metoden" hvis han ikke får gå (løpe) fra bordet når han er ferdig. Helt plutselig "faller" han på gulvet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.