Gå til innhold

Hvilke adjektiv beskriver din 1. klassing?

Anbefalte innlegg

Gjest miominmiow
Skrevet

Litt vanskelig med bare adjektiv kanskje...

Skrevet

Aktiv

Glad

Undrende

Kreativ

Utålmodig

Populær

Gjest Debra irl
Skrevet

snill

glad

sta

utrolig sta

kjærlig

vakker både utenpå og inni

Skrevet

snill

omtenksom

rettferdig

sta

nysgjerrig (på å lære nye ting)

blid

Skrevet

Glad og fornøyd

Ivrig

Inkluderende

Litt tøff i trynet overfor sin mor ;)

Skrevet

Glad og fornøyd

Ivrig

Inkluderende

Litt tøff i trynet overfor sin mor ;)

Den siste der gjelder for min førsteklassing også, og for 5 åringen.. ;)

Skrevet

Den siste der gjelder for min førsteklassing også, og for 5 åringen.. ;)

Men han er ikke like tøff i trynet når han kommer tuslende med kosedyret under armen i 5-tida hver morgen og lurer på om han ikke kan sove resten av natta hos meg. ;)

Skrevet

Men han er ikke like tøff i trynet når han kommer tuslende med kosedyret under armen i 5-tida hver morgen og lurer på om han ikke kan sove resten av natta hos meg. ;)

Høres kjent ut :)

Skrevet

Hm.. Bare ett ord? Da må det bli

aktiv

(og nå skal jeg se hva de andre har skrevet).

Skrevet

Å, hvilke - ikke hvilket!

Da blir det i tillegg til aktiv:

utadvendt

livsglad

musikalsk

intelligent

sta

temperamentsfull (på godt og vontd)

:)

Skrevet

Forskende

filosofisk

detaljfokusert

nysgjerrig

snill

"gammelmannsklok"

Skrevet

sosial, utadvendt

aktiv

utålmodig, "kort-luntet"

enkel (i betydningen "enkel og grei") / pålitelig

Skrevet

Kosete

Smart

Leiken

Surrete

populær blant kameratene

Aktiv/urolig

Skrevet

Kosete

Smart

Leiken

Surrete

populær blant kameratene

Aktiv/urolig

Fnis, jeg hadde også "urolig" sammen med "aktiv" på min liste først, men strøk det fordi jeg syntes det ble vel mye parenteser, anførselstegn og skråstreker...

"Markete" er vel ikke noe offisielt adjektiv, ellers hadde jeg brukt det. Junior kan knapt nok sitte på en stol uten at uroen rykker i ham.

Skrevet

Fnis, jeg hadde også "urolig" sammen med "aktiv" på min liste først, men strøk det fordi jeg syntes det ble vel mye parenteser, anførselstegn og skråstreker...

"Markete" er vel ikke noe offisielt adjektiv, ellers hadde jeg brukt det. Junior kan knapt nok sitte på en stol uten at uroen rykker i ham.

Jeg leste en gang i en bok om barnets utvikling om en lege som hadde førskoleundersøkelser av 6-åringer. Han hadde mange, mange 6-åringer innom på kontoret sitt, en av gangen, og alle uten unntak greide å dette ned fra stolen de satt på en eller flere ganger under konsultasjonen...

Ganske typisk spør du meg.

Skrevet

Jeg leste en gang i en bok om barnets utvikling om en lege som hadde førskoleundersøkelser av 6-åringer. Han hadde mange, mange 6-åringer innom på kontoret sitt, en av gangen, og alle uten unntak greide å dette ned fra stolen de satt på en eller flere ganger under konsultasjonen...

Ganske typisk spør du meg.

Veldig typisk.

Sønnen min (nettopp fylt 7) bruker den "metoden" hvis han ikke får gå (løpe) fra bordet når han er ferdig. Helt plutselig "faller" han på gulvet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...