ringerikskringla Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 vi har to tuller på 6 og 2,5 år..og i kveld ville absolutt disse to prøve og sove i samme seng..hører de romsterer noe veldig oppe i 2 etg og blir spennende og se når de sovner i kveld. vi har fri denne uka også så da er det greit og gjøre noe utenom det vanlige.. 0 Siter
org Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Så koselig for barna, da! Jeg ser nå at innlegget mitt kan tolkes som en spydighet. Det var ikke det som var meningen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *Hehe* Mine to deler dobbeltseng når vi er hos kjæresten min - og gudbedre som de sloss og styrer før de omsider sover, sånn omtrent 1 1/2 time etter normal leggetid... ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Så koselig for jentene da. Fram til jeg var 14 år delte jeg rom med lillesøsteren min. Og vi syntes det var stor stas. Hente støtt og stadig når vi flyttet og fikk hvert vårt rom at vi allikevel sov på samme rom. 0 Siter
Atene Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *Hehe* Mine to deler dobbeltseng når vi er hos kjæresten min - og gudbedre som de sloss og styrer før de omsider sover, sånn omtrent 1 1/2 time etter normal leggetid... ) Det prosjektet har jeg bare gitt opp... Barna måtte dele seng i påsken, jeg la den yngste først og ventet til hun var sovnet før eldstemann la seg. Hvis ikke får jeg aldri lagt meg selv, for de sovner aldri. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Det prosjektet har jeg bare gitt opp... Barna måtte dele seng i påsken, jeg la den yngste først og ventet til hun var sovnet før eldstemann la seg. Hvis ikke får jeg aldri lagt meg selv, for de sovner aldri. Mine er 5 og 7 og det å legge 5-åringen først så hun sovner før 7-åringen er rett og slett en umulighet. ) Min kjære sier hver gang like håpefullt:"Men det kan jo hende sover lengre i morra da når de sovner så seint?" *Hehe* Stakkaren har ikke barn selv... De er like lys våkne klokka 6:30 uansett. 0 Siter
puttelull Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Våre unger er nå 6 og et halvt, 4 og minsten er 21 mnd. og vi har vært igjennom det der flere ganger/runder...;-( Etter at foreldrene mine flyttet, fikk de eget rom, dvs. samme rom, i det nye huset, og de er blitt veldig flinke til å sovne på samme rom. Eldstemann ligger i overkøya og leser til øyet blir stort og vått, mens mellom-mor ligger under, og sovner glatt etter 5 minutter... Det er bare så deilig!!! Minstemann derimot, er avhengig av eget rom... Han tåler ikke at ei knappnål faller i gulvet, før han våkner. Men en dag kan nok han også ligge på samme rom som de to andre. Det har forøvrig skjedd noe merkelig her i huset i løpet av påska; Alle tre ungene må nå vekkes om morgenen! Det har ikke skjedd mange gangene de siste 6 åra, akkurat... Det er så deilig å kunne dusje, - alene!- og være opplagt når ungene står opp! Huff, avsporing igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.