Gjest Gruer meg til neste måned Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja, ja, så er mensen kommet tilbake etter siste fødsel. Fra å ha normal mens, er det nå blitt syndefloden. Fra å være normal uggen, er jeg nå kjempedårlig i 2 dager. Er det vanlig at dette forverres etter fødsler. Etter nr. 1 var det nemlig ingen store forandringer. og til dere som blør mye, hva gjør dere på natta? Nattbind er jo nesten en vits.......og det hadde vært greit å slippe å stå opp et par ganger for å skifte. Jeg kan dessverre ikke bruke hormonspiral eller tilsvarende. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Slik hadde jeg det de tre-fire første mensene etter fødslene, så roet det seg heldigvis. Om natten hadde jeg nattbind, stram truse og en tykk boxershorts utenpå der og lå på håndklær i sengen. Skikkelig pyton.....lykke til og kryss fingrene for at det ordner seg snart. 0 Siter
smekka Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hmm, det er flere av oss.. men det demper seg forhåpentligvis etterhvert. Tror det er verst de første gangene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Når jeg har hatt kraftige blødninger har jeg brukt tampong + nattbind på natta. Passet på å skifte tampong hvis jeg måtte opp på natta, ellers med en gang jeg sto opp. d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.