Gå til innhold

Invitasjoner til bursdag. trenger råd

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å lage noe enkelt jeg kan printe ut fra PC'n.

Det er til Mis sin 5 årsdag.

Er det for dumt å ha et bilde av henne på invitasjonen? Det er en barnebursdag. Jeg tenkte bilde av henne og litt glitter ville gjøre susen.

Men en bekjent syns det var litt dølt, jeg hadde tenkt et morsomt bilde av henne.

Jeg trenger forslag, er helt ute av stand til å tenke selv.

Fortsetter under...

bugge -jenta

I den alderen(litt senere) var det svært vanlig hos gutten min. Det kunne være bilder fra feier, eller manipulasjoner. Mitt barn syntes ikke det var dølt, verken å få eller gi. Og når det går an med gutter i skolealder, går det i hvertfall bra med jenter på 5 år, spør du meg.

Synes det høres veldig bra ut, jeg!

Har sett et flott bursdagskort der de tok ei prinsessetegning og erstattet hodet med bursdagsbarnet - kanskje det er en ide? (ikke nødv. prinsesse - hva som helst hun liker - Brumm, powerpuff-jentene, sabeltann - you name it)

Annonse

Annonse

Gjest bursdagskort

Jeg hadde satt kjempestor pris på å få en invitasjon med bilde på!!! Det er jo kjempestas både for oss som foreldre og minsten som blir invitert i bursdag.

Da gutten vår hadde bursdag designet jeg selv et eget bursdagskort i photoshop på dataen med bilde av ham på.

Det er også ganske stilig å lage type scrapbooking design rundt bildet på disse kortene!

Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...