Gjest Ja si det du Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hva synes dere om navnet Brage? 0 Siter
Gjest Vissnu Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Grusomt!! Ellers hater jeg navn a la Birk, Ronja, Ylva,Storm, Trym, Odin, Viljar osv....Grøss. Emil er også forferdelig. Fine jentenavn er: Camilla, Charlotte, Line/a, Julie/a, Henriette, Sarah, Alexia Guttenavn: Philip, Fredrik, Cedric, Victor, Felix. 0 Siter
Gjest Ja si det du Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Grusomt!! Ellers hater jeg navn a la Birk, Ronja, Ylva,Storm, Trym, Odin, Viljar osv....Grøss. Emil er også forferdelig. Fine jentenavn er: Camilla, Charlotte, Line/a, Julie/a, Henriette, Sarah, Alexia Guttenavn: Philip, Fredrik, Cedric, Victor, Felix. Oki, du liker dillestilen, jeg vil ha solide navn. 0 Siter
Gjest likte det ikke Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kan sikkert passe til en hest. Til et menneske, grufult! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ikke noe jeg ville valgt, men hadde jeg kjent noen som heter det ville det nok blitt flott etterhvert. 0 Siter
Gjest Vissnu Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Oki, du liker dillestilen, jeg vil ha solide navn. Fjern eller? Gjør som du vil... Særlig hvis du vil at barnet skal bli mobbet! Brage Bragernestorget!!! 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg syns det er et flott, staut navn, men det er litt tungt. =) 0 Siter
Velouria Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg kjenner en ufordragelig drittunge som heter det så jeg har dårlige assosiasjoner med det. Men jeg liker det egentlig litt. 0 Siter
Gjest Navn er morro Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ganske flott, men kjenner en som hetter Bragosan og det er finere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Greit nok, finnes finere, men for all del - det finnes _mange_ verre også! ) 0 Siter
lavvo Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Fjern eller? Gjør som du vil... Særlig hvis du vil at barnet skal bli mobbet! Brage Bragernestorget!!! Etter min mening er Brage en kjekt og fint navn, og ikke noe å bli mobbet for, hvertfall ikke mer enn Cedric! Unger kan bli ertet for mye, også navn, men det har ingenting med hvordan navnet er. Heter du feks Line kan du bli ertet for det selv om det er et helt vanlig navn. Kanskje vi voksne skal være litt forsiktige med hvordan vi omtaler folk hjemme ved kjøkkenbordet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Grusomt!! Ellers hater jeg navn a la Birk, Ronja, Ylva,Storm, Trym, Odin, Viljar osv....Grøss. Emil er også forferdelig. Fine jentenavn er: Camilla, Charlotte, Line/a, Julie/a, Henriette, Sarah, Alexia Guttenavn: Philip, Fredrik, Cedric, Victor, Felix. Alexia og Cedric?! Du kødder nå? 0 Siter
Gjest vissnu Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Alexia og Cedric?! Du kødder nå? eh........ nei??? hva er galt med de navnene? du sverger kanskje til per og kari? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 eh........ nei??? hva er galt med de navnene? du sverger kanskje til per og kari? Jeg sverger til det meste fremfor Alexia og Cedric ja...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.