Gå til innhold

Endelig bevegelse.....

Anbefalte innlegg

Kjære escimo

Dette var spennende! Håper den store telefonen kommer kjapt!

Ses vi på søndag?

Ja dette er nesten litt for spennende.. Sommerelefantene står på hodet i magen min i dag....

Og ja, vi sees på søndag :-) Gleder meg til å høre hvordan det går med dere også!!

Klem fra meg

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Så utrolig spennende!

Det er i dag akkurat 2 år siden vi møtte gullgutten vår for første gang (-:

Mener vi fikk beskjed om oppdatering av attester en torsdag, og den berømte telefonsamtalen kom mandag morgen.(vi hadde distrikt Medellin)

Håper det ringer snart!

Klem fra

Så utrolig spennende!

Det er i dag akkurat 2 år siden vi møtte gullgutten vår for første gang (-:

Mener vi fikk beskjed om oppdatering av attester en torsdag, og den berømte telefonsamtalen kom mandag morgen.(vi hadde distrikt Medellin)

Håper det ringer snart!

Klem fra

Å herlighet!! Nå fikk jeg enda mer sommerelefanter i magen.. Innser at det nærmer seg nå og er såååå megaspent!!!

Takk for info :-) og gratulerer med jubileumsdag!!

Herlig :-)

Endelig, nå har dere ventet lenge, måtte telefonen komme fort som bare fy :-)

Lykke til i dagene fremmover!!!

Hilsen

Takk for det!! Ja, jeg synes vi har ventet lenge nok nå!!

Klarer ikke å konsentrere meg om jobben i dag, sitter bare her og grubler... he he..

Annonse

Nå ble jeg glad, escimo. Endelig skjer det noe for dere. Ved begge våre adopsjoner har vi fått tildeling før vi har oppdatert papirer, så jeg kan ikke hjelpe deg der. Gleder meg til å lese gla'nyheten som forhåpentligvis kommer fort-fort-fort .....

Ja dette er sinnsykt spennende!! Nå satser vi alt på den store telefonen neste uke... Puhh.... :-)

Takk for det!! Ja, jeg synes vi har ventet lenge nok nå!!

Klarer ikke å konsentrere meg om jobben i dag, sitter bare her og grubler... he he..

Vet du,

jeg skjønner deg velidg godt!!!

Tenk, barnet deres er bestemt allerede og de venter bare på oppdaterte attester, Papirene er nok til oversetting (kanskje)

Vi hadde oppdatert våre papirer, men jeg pratet med de noen dager(25 april og 30 april kom tildelingen) før tildeling og da hadde ikke vår tildeling kommet enda!!! Den var oversatt på 1 dag!!!

Lykke til

Har dere???? Så spennende!! Har ikke dere nettopp fått distrikt?? Mener jeg så det på Colombialista, men det kan være jeg husker feil???

Hvilket distrikt var det nå igjen? Kanskje vi treffes i Bogota!!!! Det hadde vært moro!

Vi fikk distrikt 4 april.Papirene er sendt til byen Villavicencio. Dette blir spennende. Magen er i ulage og søvn er det lite av. La oss håpe at noe skjer snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...