Gå til innhold

hvor mye gir tannfeen?

Anbefalte innlegg

Gjest sarina
Skrevet

hei

har en sønn som har misat 3 tenner,er usikker på hvor mye som er normalt å legge i glasset? har gitt 10 og 20kr.

hva mener dere?

Skrevet

Femmer for hver tann, den første tanna var verdt 20.

Skrevet

Jeg unner absulutt ungen mest mulig. I et kjøkkenglass skulle det bli plass til en tusing.

Gjest Debra irl
Skrevet

ti for de små

tjue for de store

bortsett fra når de faller ut hos Tante, for det er der Terje begynner runden sin og har mest veksel. Så der var det 50 (!)

Skrevet

Jeg unner absulutt ungen mest mulig. I et kjøkkenglass skulle det bli plass til en tusing.

Monopol tusenlapper går sikkert bra. Små barn er lette å lure....

Skrevet

Monopol tusenlapper går sikkert bra. Små barn er lette å lure....

Hvor grusomme vi voksne kan være. Noen tusenlapper kan vi unnvære.

Skrevet

Hvor grusomme vi voksne kan være. Noen tusenlapper kan vi unnvære.

Joda, men så mye mer kjekke ting jeg kan bruke tusenlappene på enn et lite barn da. Ikke har de godt av alt det godteriet de går og drømmer om å bruke pengene på heller. Nei frem med monopol pengene folkens.

Skrevet

VEL...med årene har det blitt mer og mer. Sist da 12åringen min mista tann, fikk han 90kr i glasset. Jada han tror selvfølgelig ikke på tannfeen ;)

oppptimisten
Skrevet

Den første tanna som falt ut var verdt 80 kr hos vår tannfe. Etterhvert som de forsvant på løpene bånd, gikk prisen ned til 30 pr tann..

Skrevet

Her gir tannfeen 20,- pr. tann.

Hos oss og.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Siden en tann skal byttes mot en mynt, så er det 20 kr pr tann.

Skrevet

Alt ettersom hva som finnes av småmynter i lommeboken min. Her er tannfeen svært inkonsekvent ;o)

Gjest chaguala
Skrevet

Her gir tannfeen 20,- pr. tann.

Samme som vår tannfe også.

Skrevet

10-20 kroner er greit det, inntill de kommer på at de kan legge tanna i konvolutt, da forventer de papirpenger;o)

Skrevet

Vår lokale tannfe gir den verdimessig største mynten som er i omløp.

Altså 20 kr. Håper junior er ferdig med tannfellingen før en evt. 50 kr-mynt dukker opp.

Gjest sarina
Skrevet

10-20 kroner er greit det, inntill de kommer på at de kan legge tanna i konvolutt, da forventer de papirpenger;o)

hehehehe di er jo litt morsomme også da når di er så små:D søtt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...