skorpionfisken Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Alt ettersom hva som finnes av småmynter i lommeboken min. Her er tannfeen svært inkonsekvent ;o) Det har vår tannfe også vært, meget innkopnsekvent. Det har til og med hendt at tannfeen har vært helt fri for småpenger og i panikk har måttet ty til nærmeste minibank på nattestid og derfor har trødd til med en hel hundrelapp! Slike kriser har resultert i noe økt forventning til tannfeen ja. 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 hehehehe di er jo litt morsomme også da når di er så små søtt Og når de begynner å bli så store at de skjønner hvem tannfeen er, så forventer de penger likevel. Som da min datter på 11 år sa at hun visste at tannfeen var bare oppdiktet og at det var enten meg eller pappan som la i penger. Neste gang hun mista ei tann, lot jeg være å legge i penger, da var skuffelsen stor kan du tenke deg, så det ble til at jeg la i penger likevel:o) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Og når de begynner å bli så store at de skjønner hvem tannfeen er, så forventer de penger likevel. Som da min datter på 11 år sa at hun visste at tannfeen var bare oppdiktet og at det var enten meg eller pappan som la i penger. Neste gang hun mista ei tann, lot jeg være å legge i penger, da var skuffelsen stor kan du tenke deg, så det ble til at jeg la i penger likevel:o) Jeg henviser alltid til at tannfeen fins, for jeg har sett ham på TV. (Husker du de reklamene for Fjordland? "Hei, jeg heter Terje og jeg jobber som tannfe...") :-) 0 Siter
mai 67 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Femmer for hver tann, den første tanna var verdt 20. 20 kroner pr.tann Men,når dobbeltanna løsner ,må jeg ut med 40 !! 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg henviser alltid til at tannfeen fins, for jeg har sett ham på TV. (Husker du de reklamene for Fjordland? "Hei, jeg heter Terje og jeg jobber som tannfe...") :-) Funker nok ikke på henne nei, hun skjønner at den er bare oppdiktet. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Funker nok ikke på henne nei, hun skjønner at den er bare oppdiktet. *hihi* Mine unger tror heller ikke på at det er en ordentlig tannfe, selvsagt. Det er _jeg_ som gjør det, og insisterer på å si "Det er Terje som har vært her" når det ligger penger i glasset der tannen var. Man har ikke mer moro enn den man lager sjøl! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.