Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er aldersforskjellen på deres unger? Sønnen vår er 8 mnd, vi har allerede tenkt på en ny

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

7

• mariaflyfly

6

• nitni

3

• asterix

2

Gjest to år ti mnd
Skrevet

2 år og 10 mnd mellom mine to.

Da var eldstemann sluttet med bleier, og var lett å prate med / forberede på det som skulle skje. Vi har heldigvis sluppet unna med lite sjalusi.

Men det finnes sikkert fordeler ved de fleste aldersforskjeller. Både når det gjelder å være borte fra jobb, eldstemanns alder, mors helse under svangerskap og etter fødsel, overskudd hos foreldrene osv osv

Skrevet

Det er omtrent akkurat 2,5 år mellom mine to. Hadde håpet på akkurat 2 år, men første forsøk endte i en abort.

2,5 år er helt fint, de leiker bra sammen og er glade for å ha hverandre.

Skrevet

I underkant av 23 mnd mellom mine to. Supert synes jeg nå, de er 5 1/2 og 7 1/2 og har stooor glede av å leke med hverandre. Når de ikke denger løs på hverandre da... ;o)

Skrevet

Er 23 1/2 mnd mellom 1 og 2 og blir ca 20 mnd mellom 2 og 3.

Skrevet

Vi satser på at snuppa blir storesøster sommeren før hun begynner på skolen.

Skrevet

Her er det ca 32, 22, 29, 21, 23, 21 og 23 mndr mellom. Synes for min del at i underkant av to år er en super aldersforskjell.

Skrevet

2,5 år mellom første og andre. Så gikk det 5 år før den neste kom. 2,5 år fra henne og til siste.

Håper ikke de to minste begynner å krangle sånn som de to eldste gjorde en periode..

Skrevet

2 år og 2 mnd mellom de to første.

2 år og 9 mnd mellom de to neste.

Anbefaler den siste versjonen hvis du har barn som sover dårlig om natta....! Våre sover ikke stabilt rundt før de er to år.

Skrevet

Mellom 1 og 2 er det 14,5 mnd. Mellom 2 og 3 er det 4 år og 7,5 mnd.

Skrevet

Mellom nr. 1 og 2 er det nesten fire år, mellom nr. 2 og 3 er det 19 mndr.

Synes begge avstandene var flotte, da jeg fikk ungene :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Her er det ca 32, 22, 29, 21, 23, 21 og 23 mndr mellom. Synes for min del at i underkant av to år er en super aldersforskjell.

oi.. hva blir det.. 8 barn?? Imponerende :))

Skrevet

De to største er det 2 år og 2 mnd. mellom, og så er det 4 år fra mellomste til minstemann.

kakki1365380609
Skrevet

mellom 1 og 2- 19 mnd

mellom 2 og 3- 5 år

Skrevet

Jeg får ni mellom mine, når andremann dukker opp snart. År, altså, ikke måneder :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...