Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

7

• mariaflyfly

6

• nitni

3

• asterix

2

Annonse

Jadda, bortsett fra at det ikke skulle vært lov for fysioterapeuter å ta påskeferie. Om det har vært noen tvil om at det hun gjør hjelper er den ihvertfall fjernet nå...

Og du da?

Fikk juling hos min i går jeg også ;)

Overstått påske, 16 vinflasker mindre og mye bra mat...Joddah, slett ikke ille. :)

Her gikk det vel en eller to, tror jeg.

Men det tegner til å bli sommeravslutning for vinsmakinga flere uker etter termin. Det må bety to ting; at jeg kan være med, og at det faktisk nærmer seg noe her, utrolig nok...

Jeg fikk en ny nabo for tre dager sida, 13 dager før termin, hvis det kan være en oppmuntring? ;)

Annonse

skorpionfisken

Jeg vet om noen med tvillinger født i januar OG i desember samme år!!!

4 barn på 11 måneder *hyyyle*

Ja hyyl.

Jeg kjenner en som først fikk tvillinger, og så ble gravid med en gang etterpå. Hun forlangte tidlig ultralyd og sverget på at hvis det hadde vært to der så hadde hun tatt abort. Det ble bare en, under ett år etter tvillingene.

Uff - tenk å ha ni måneder mellom ungene.... For et slit !!!

Ei jeg kjenner har 11 mnd mellom de to første og 14 mnd mellom de to neste...

Så et slikt hilsningsinnlegg med bilde i et blad engang hvor det var 8 mndr mellom to brødre... Og de så nesten ut som tvillinger også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...