Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Så et slikt hilsningsinnlegg med bilde i et blad engang hvor det var 8 mndr mellom to brødre... Og de så nesten ut som tvillinger også.

Hvordan går det egentlig an? Klart at sistemann må være tidlig født, men må jo også være unnfanget svært kort tid etter fødsel?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

7

• mariaflyfly

6

• nitni

3

• asterix

2

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vet om noen med tvillinger født i januar OG i desember samme år!!!

4 barn på 11 måneder *hyyyle*

Eh, et tvillingpar kan vel ikke være født med 11 måneders mellomrom? Eller mente du to tvillingpar?

Skrevet

Og jentungen kom seks dager før... Men om jeg skal tenke sånn blir dagene etterpå bare enda lengre,,,,

Duh... Atte du kan meddele Jentungen at det ankom et lyseblått Pashminasjal fra Nepal til kontoret mitt nå nettopp. :D

Skrevet

Duh... Atte du kan meddele Jentungen at det ankom et lyseblått Pashminasjal fra Nepal til kontoret mitt nå nettopp. :D

Da vet jeg om en som blir glad :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har bare ett barn, men jeg har lyst på ett til med tider og stunder og skulle jeg ha bestemt og planlagt når ville det blitt våren før snuppa fyller 3, altså nesten 3 år imellom da.

Så gjenstår det bare å se om det lar seg gjøre..

Skrevet

7 år og 8 dager mellom storesøster og lillesøster .

Skrevet

2 år og 10 mnd mellom mine to.

Da var eldstemann sluttet med bleier, og var lett å prate med / forberede på det som skulle skje. Vi har heldigvis sluppet unna med lite sjalusi.

Men det finnes sikkert fordeler ved de fleste aldersforskjeller. Både når det gjelder å være borte fra jobb, eldstemanns alder, mors helse under svangerskap og etter fødsel, overskudd hos foreldrene osv osv

Det er to år og åtte mnd.mellom storebror og tvillinger.Hadde tre bleiebarn samtidig !

Gjest Ca 2 år mellom alle 3
Skrevet

...............

Gjest Flystripa
Skrevet

Eh, et tvillingpar kan vel ikke være født med 11 måneders mellomrom? Eller mente du to tvillingpar?

Ja, hva tror du jeg mente? Antallet unger står i neste setning. Jeg skrev tvillinger, ikke et tvillingpar.

Skrevet

2 år og 3 uker mellom våre to jenter!

Helt perfekt, spør du oss

... og det samme svaret vil du helt sikkert få fra alle andre - uavhengig om det er 1 eller 6 år i mellom ;o)

fra

Skrevet

Her er det ca 21 mnd mellom. De har stor glede av hverandre selvsagt, men det første året med nr 2 var innmari slitsomt, hun slet mye med søvn og kolikk. Det var ikke bevisst fra vår side å få de så tett og om vi skulle velge selv ville vi hatt 3-4 år i mellom.

Og det er slitsomt med to tette barn, selvom det selvsagt er mye kos også. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt mer tid alene med de når de var små.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, hva tror du jeg mente? Antallet unger står i neste setning. Jeg skrev tvillinger, ikke et tvillingpar.

Noen er enkelte ganger litt tregere enn andre :-).

Skrevet

Vi har 3 unger:

1) født sist i august i 1999

2) født i midten av mars -02

3) født først på juli i -04.

Fantastisk flott med den aldersforskjellen!;-) De har bare så utrolig glede av hverandre, og er veldig nært knyttet til hverandre. Kjempe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...