Gå til innhold

FU: Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Gjest no nick today
Skrevet

Inspirert av alle navnetrådene:

Svar anonymt!

Mine to heter Karen og Håkon.

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• Lillemus

9

• mariaflyfly

8

• laban

4

Gjest Ikke nick her heller
Skrevet

Eskil. Venter en til i juli. Ikke bestemt navn enda.

Skrevet

Det har jeg ikke lyst til å fortelle her - selv om jeg sikkert har navnt det for lenge siden.

Har ikke lyst til å bli gjenkjent!

Men navnene er solide, "gammeldagse" og alle har tre stavelser :-)

Gjest no nick today
Skrevet

Det har jeg ikke lyst til å fortelle her - selv om jeg sikkert har navnt det for lenge siden.

Har ikke lyst til å bli gjenkjent!

Men navnene er solide, "gammeldagse" og alle har tre stavelser :-)

Det var jo derfor jeg skrev anonymt... :-)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Eirik og Ingrid er mine to mirakler :-)

Skrevet

Det var jo derfor jeg skrev anonymt... :-)

Hvis jeg hadde skrevet navnene på mine tre barn her, og noen jeg kjente hadde sett det, hadde jeg garantert blitt gjenkjent og de ville ha lurt seg grønne på hvilket nick jeg bruker på DOL!!!

Har litt spesielle navn på ungene mine, regner med at det ikke er noen annen søskenflokk på tre som heter akkurat det, skjønner du!

Skrevet

Eirik og Ingrid er mine to mirakler :-)

For noen nydelige navn! De har jeg også hatt på lista, men vi har valgt noen andre flotte navn :-)

Gjest trebarnsfarogmor
Skrevet

Elida Linnea, Karl Anker og Jenny Helene. Noen som kjenner oss eller? Ikke verdens mest anonyme navn....

Alle er forøvrig kalt opp da.

Gjest trebarnsfarogmor
Skrevet

Hvis jeg hadde skrevet navnene på mine tre barn her, og noen jeg kjente hadde sett det, hadde jeg garantert blitt gjenkjent og de ville ha lurt seg grønne på hvilket nick jeg bruker på DOL!!!

Har litt spesielle navn på ungene mine, regner med at det ikke er noen annen søskenflokk på tre som heter akkurat det, skjønner du!

Vel, tror du at det er noen annen søskenflokk på tre som heter det sammen som mine? Se over!

Skrevet

Av samme grunn som deg dropper jeg å fortelle hva barna mine heter.

Alle fire har relativt vanlige navn.

Gjest jennali
Skrevet

Datteren minn heter "Bliss" og det betyr intens lykke...

Skrevet

Samme her. :o) Mange av dere som har vært her lenge husker kanskje hva min heter, men det er lenge siden jeg har lagt ut navnene deres her nå, nettopp fordi de er såpass spesielle og lett gjenkjennelige.

Skrevet

Samme her. :o) Mange av dere som har vært her lenge husker kanskje hva min heter, men det er lenge siden jeg har lagt ut navnene deres her nå, nettopp fordi de er såpass spesielle og lett gjenkjennelige.

Jeg husker! :)

Skrevet

Jeg husker! :)

Men søte, små Flyfly'er sier ikke noe. :o)

Skrevet

Men søte, små Flyfly'er sier ikke noe. :o)

Nettopp. For du husker sikkert også hva mine heter. Hehe ;)

Gjest nok en teit FU
Skrevet

Nå har vel "outing" vært oppe ganske mye i det siste .... nettopp slike tråder advarte Webmaster at vi svarte på.

Rimelig mange som hadde kjent igjen f.eks. naboen her inne hvis vi hadde vært med på denne teite FU`en din.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har bevisst valgt internsjonale navn til dem som er gangbare i de fleste land. Ingen Æ, Ø eller Å.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...