Gå til innhold

FU: Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• Lillemus

9

• mariaflyfly

8

• laban

4

Annonse

Det var jo derfor jeg skrev anonymt... :-)

Hvis jeg hadde skrevet navnene på mine tre barn her, og noen jeg kjente hadde sett det, hadde jeg garantert blitt gjenkjent og de ville ha lurt seg grønne på hvilket nick jeg bruker på DOL!!!

Har litt spesielle navn på ungene mine, regner med at det ikke er noen annen søskenflokk på tre som heter akkurat det, skjønner du!

Gjest trebarnsfarogmor

Hvis jeg hadde skrevet navnene på mine tre barn her, og noen jeg kjente hadde sett det, hadde jeg garantert blitt gjenkjent og de ville ha lurt seg grønne på hvilket nick jeg bruker på DOL!!!

Har litt spesielle navn på ungene mine, regner med at det ikke er noen annen søskenflokk på tre som heter akkurat det, skjønner du!

Vel, tror du at det er noen annen søskenflokk på tre som heter det sammen som mine? Se over!

Av samme grunn som deg dropper jeg å fortelle hva barna mine heter.

Alle fire har relativt vanlige navn.

Annonse

Samme her. :o) Mange av dere som har vært her lenge husker kanskje hva min heter, men det er lenge siden jeg har lagt ut navnene deres her nå, nettopp fordi de er såpass spesielle og lett gjenkjennelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...