Gå til innhold

FU: Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• Lillemus

9

• mariaflyfly

8

• laban

4

Skrevet

Hva er lillebrøster?

;o)

Et småsøsken man ikke vet kjønnet på?

Skrevet

Kan ikke si det, for den navnerekka er vi ganske alene om.

Gjest *mamsiken*
Skrevet

Christopher og Camilla, og begge har to fornavn

Skrevet

Eldste sin navnekombinasjon er det 3 eller ferre som har. Nummer to sin navnekombinasjon er det 9 som har, og minstemann med sitt enkeltnavn er mer brukt, over 5000.

Nevner jeg disse sammen, blir jeg nok lett gjennkjent.

Skrevet

Hva er lillebrøster?

;o)

Ettersom jeg ikke husker om det var en lillebror eller en lillesøster så ble det lillebrøster da. :o)

Skrevet

Eldste sin navnekombinasjon er det 3 eller ferre som har. Nummer to sin navnekombinasjon er det 9 som har, og minstemann med sitt enkeltnavn er mer brukt, over 5000.

Si meg - heter dine to eldste det samme som mine to eller?! ;o)

Skrevet

Mine herlige småengler heter Trossmann, Bragosan og Ylvemor.

De er så deilige de lille små!

Hehe! Helgehumøret har slått inn - det er bra!

Skrevet

Si meg - heter dine to eldste det samme som mine to eller?! ;o)

Hvis du har et jentenavn på gutten din så;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ettersom jeg ikke husker om det var en lillebror eller en lillesøster så ble det lillebrøster da. :o)

Aha, jeg trodde det var en skriveleif:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva om noen sitter her og har litt mistanke til hvem du er og vet hva barna dine heter?

Da var muligens det som skulle til for å bli helt sikker.

Skrevet

Hehe - jeg vet ikke om du får så mange navn, men det ble mye paranoia av denne tråden!!!

Skrevet

Hva om noen sitter her og har litt mistanke til hvem du er og vet hva barna dine heter?

Da var muligens det som skulle til for å bli helt sikker.

Er ikke så paranoid;o)

Gjest ikke signatur
Skrevet

For noen nydelige navn! De har jeg også hatt på lista, men vi har valgt noen andre flotte navn :-)

Så hyggelig at du også likte navnene :-)

Skrevet

Billa :)

I allefall her inne...

Jeg synes du har så fælt kosenavn på jenta di, Persille!!

Ser for meg en stor grønn bille.....

*s*

Skrevet

Nettopp. For du husker sikkert også hva mine heter. Hehe ;)

Jeg er vanvittig glemsk så det tviler jeg på. Var det din datter som har likedan dukkevogn som min? Da husker jeg navnet! :o)

Skrevet

Jeg er vanvittig glemsk så det tviler jeg på. Var det din datter som har likedan dukkevogn som min? Da husker jeg navnet! :o)

Tror ikke jeg har diskutert dokkevogna hennes med deg. Og navnet hennes har jeg visst ikke brukt så mye her inne heller. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...