Gå til innhold

FU: Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Håpet kanskje du kjente igjen katten fra vognbildene... Uansett var det ikke poenget. Men de er flinke der - og grundige - og man blir ikke kasteball. Noen ganger er det verdt å betale for å slippe all ventinga...

God bedring!

Driver du og verver nye kunder? ;)

Fortsetter under...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• Lillemus

9

• mariaflyfly

8

• laban

4

Annonse

Håpet kanskje du kjente igjen katten fra vognbildene... Uansett var det ikke poenget. Men de er flinke der - og grundige - og man blir ikke kasteball. Noen ganger er det verdt å betale for å slippe all ventinga...

God bedring!

Jo, det var det jeg trodde. Men konsentrasjonen var ikke vvveldig tilstedet akkurat da :-p

Ble innlagt på obs.posten i natt, men du har kanskje lest oppdateringene :-)

Har i alle fall omsider fått medusiner og håper det går oppover igjen nå. På tide å samle bittelitt krefter til en forestående fødsel, hører jeg de jatrer om :-p

Samme her. :o) Mange av dere som har vært her lenge husker kanskje hva min heter, men det er lenge siden jeg har lagt ut navnene deres her nå, nettopp fordi de er såpass spesielle og lett gjenkjennelige.

Jeg husker også dine barns navn. Har jo vært en evighet her inne hi-hi

Men det er bare i mitt hode :0))

Jo, det var det jeg trodde. Men konsentrasjonen var ikke vvveldig tilstedet akkurat da :-p

Har i alle fall omsider fått medusiner og håper det går oppover igjen nå. På tide å samle bittelitt krefter til en forestående fødsel, hører jeg de jatrer om :-p

Ja da, jeg har lest oppdateringene, og det hørtes ikke mye festlig ut :( Forhåpentligvis går det bare en vei nå.

Og så jeg som lissom hadde sverget på at jeg aldri skulle blande meg inn der :P

Annonse

Jammen på tide å lese litt, skjønner jeg.

God bedring!

Nå forsøkte jeg å sende deg en bitteliten mail, men sannelig fikk jeg den i retur med det samme.

Jaja.

Nå forsøkte jeg å sende deg en bitteliten mail, men sannelig fikk jeg den i retur med det samme.

Jaja.

Nei, det skal jeg visst ikke, siden det var for lenge siden jeg hadde brukt hotmailen min, så der var alt sletta. Men du kan sende meg en på

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...