Gå til innhold

FU: Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• Lillemus

9

• mariaflyfly

8

• laban

4

Nei, det skal jeg visst ikke, siden det var for lenge siden jeg hadde brukt hotmailen min, så der var alt sletta. Men du kan sende meg en på

[email protected]

Det var mail til den adressen jeg fikk i retur.

Det hele var en morsom liten misforståelse fra min side, men om du vil vite hva den gikk ut på, så må du åpne mailen din.

Det var mail til den adressen jeg fikk i retur.

Det hele var en morsom liten misforståelse fra min side, men om du vil vite hva den gikk ut på, så må du åpne mailen din.

Sender du den en gang til? Hotmail må aktiveres når den ikke har vært i brukt på lenge..

Annonse

Samme her. :o) Mange av dere som har vært her lenge husker kanskje hva min heter, men det er lenge siden jeg har lagt ut navnene deres her nå, nettopp fordi de er såpass spesielle og lett gjenkjennelige.

*rekker opp hånda* :-)

Jeg har også med tiden "anonymifisert" meg litt mer ;-)

Samme her. :o) Mange av dere som har vært her lenge husker kanskje hva min heter, men det er lenge siden jeg har lagt ut navnene deres her nå, nettopp fordi de er såpass spesielle og lett gjenkjennelige.

Det er to flotte navn du har gitt barna da! Husker det var litt overraskende å høre hva poden heter, men det er kjempefint når man får tygd litt på det!

:o)

Synes du der er fint med Dana Rose?

Det er et navn hvor man sikkert bare blir å bruke Dana, og ja, så lenge det er engelsk uttale synes jeg ikke det er så verst.

Dana - med trøndersk uttale - er ikke så veldig fint i utgangspunktet, men man venner seg nå raskt til det.

Ei venninne har Rose som mellomnavn, men bruker det aldri. En slektning i USA heter Rose, og uttalt på engelsk er det flott.

Derimot... kjenner ei norsk dame som heter Rose, og som uttaler det på norsk. Det har jeg ikke klart å venne meg til enda, jeg trodde hun tullet.

Annonse

Gjest Persille

Jeg synes du har så fælt kosenavn på jenta di, Persille!!

Ser for meg en stor grønn bille.....

*s*

*ler*

Det er fordi da hun var i magen, og jeg ikke visste hva det ble - så ble hun Billebølla. Enkelt og greit fordi hun var liten som en bille, men aktiv som en bølle :)

Og ser for meg en søt liten bille, med fint mønster på ryggen, små følehorn, og lange øyenvipper :)

Det er faktisk et søskenpar "sørafor" ved samme navn som mine to!!! De har et mindre søsken også, hadde vært gøy å vite navnet på lillebrøster! :o)

Åh, jeg undres om de kan bo på mine trakter. Ihvertfall mener jeg å huske at jeg en eller annen gang har lest navnene til disse søsknene. Og tenkte på deg, for jeg husker selvfølgelig hva dine heter.

Gjest Liza i London

Naomi,Peter,Karoline og Alexander Eric....og jeg tror ikke at hverken naboer eller kollegaer frekventerer DOL,saa jeg er fortsatt ganske anonym.

Og om noen proever aa finne meg her pga av navn...well,lykke til. Selv de som kjenner etternavnet vaart.

En gang..for lenge siden...var det heldigvis ikke noedvendig aa vaere redd her inne. Men tidene har forandret seg,ogsaa i Norge. Om jeg hadde frekventert en engelsk site,saa hadde jeg vaert mye mer forsiktig,slik dere har blitt.

Det er faktisk ganske trist at det er slik. For meg fremstaar Norge fremdeles som ett av de tryggeste steder paa jorden....

Har nesten glemt hva han heter. De siste månedene har jeg ikke fått lov til å kalle ham annet enn brannmann Sam:-)

LOL!

Minner meg om sønnen til noen venner. Han hadde en batmandrakt som han stadig vekk brukte etter barnehagetid, og da insisterte han på å bli kalt "Batman".

Men når han IKKE hadde på seg drakta, vet du hva han helst ville bli kalt da?? Bruce Wayne! *hi hi*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...