Gå til innhold

Tips til konfirmasjonsgave -jente

Anbefalte innlegg

Gjest hellep

Jeg skal i konfirmasjonen til ei jente jeg er tante til. I vår familie er det vanlig med pengegaver (700-800 kr for tanter/onkler), men jeg syns at det blir litt lite personlig. Greit nok at konfirmanten ønsker seg penger nå, men en gave er jo også et minne videre. Jeg har jo enda noen av mine konfirmasjonsgaver, som fortsatt er i bruk.

Så hvilke tips har dere? Jeg ønsker ikke å kjøpe smykker, da det er vanskelig å finne noe hun liker, og det er heller ikke min stil. Tursekk og sovepose er jeg sikker på at hun har. Jeg tenker på noe personlig, og det gjør ikke noe om det ikke er så dyrt, da sper jeg bare på med penger så det kommer opp i et akseptablet gavebeløp.

Noe på nettet hadde vært kjempeflott!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227517-tips-til-konfirmasjonsgave-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

Begynne å samle på et servise? Eller bestikk? Eller glass?

Det koster jo mye nok til at det er riktig "type" gave, hun kan spare det lenge - og du har noe du kan fortsette med i andre store anledninger.

Sikkert litt kjedelig for henne nå, men forhåpentlig vil hun jo sette pris på det etterhvert...

Dersom hun er en "ut på tur"-person kan du jo se om du finner en litt "feminin" kniv(vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg har en kniv med litt mindre blad enn mange kniver har). Du kan da få gravert inn navnet i stålet eller i trehåndtaket.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...