mariaflyfly Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Lillemann hadde i lekse til i dag å finne ut litt om Henrik Ibsen ved hjelp av internet eller leksikon (han går i 1. klasse), deretter skulle han skrive en faktasetning om Ibsen. Lillemann skreiv følgende setning: SØNNEN TIL HENRIK IBSEN HET SIGURD DET SAME SOM KAMERATEN MIN 0 Siter
keinstein Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Akkurat som en journalist. Grundig research :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg er imponert 1. klassingene her har ikke så avanserte lekser, men han klarte oppgaven med stil!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Jeg er imponert 1. klassingene her har ikke så avanserte lekser, men han klarte oppgaven med stil!!! Jeg syntes egentlig det er litt tidlig å begynne å leite fram informasjon på nettet til hjemmelekser, jeg. Han er egentlig ikke interessert i datamaskina i det hele tatt, men vil mye heler være ute og sykle. I tillegg var jeg litt skeptisk til hva Ibsen ville tilføre unger på 7 år. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Akkurat som en journalist. Grundig research :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Den var veldig søt, synes jeg :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Noe som viser hvor flinke barna er til å trekke alt ned i sin egen virkelighet! Sønnen din var kjempeflink. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Noe som viser hvor flinke barna er til å trekke alt ned i sin egen virkelighet! Sønnen din var kjempeflink. *stolt mamma* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.