incinta Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Min datter fyller 5 i år og har vokst ut av hamax-setet på sykkelen min. Jeg har sett sånn tandem-påhenger flere steder og lurer på om noen har erfaring med den? Hvor gammel var barnet ditt da hun/han kunne sitte på den? Hvor fikk du kjøpt den? 0 Siter
Gjest fidjo Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Begynner vel å bli så stor at hun kan sykle selv nå vel*kremt* 0 Siter
Gjest midt i oslo Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Begynner vel å bli så stor at hun kan sykle selv nå vel*kremt* Min femåring sykler selv på turer og her hjemme, men til og fra barnehage er det ikke aktuelt å la henne sykle selv, da vi må gjennom trafikkerte kryss og gatestrekninger. 0 Siter
incinta Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Begynner vel å bli så stor at hun kan sykle selv nå vel*kremt* Hun sykler på liten sykkel, men ikke så langt av gangen. Jeg tenktet jeg skulle sykle til jobben og siden barnehagen ligger 3 km oppoverbakker hjemmenifra og jeg må hente henne på vei hjem, tror jeg ikke jeg skal utfordre skjebnen og satse på at hun skal sykle selv. Bor dessuten midt i Oslo med mye biler osv. så "kremt" selv.... 0 Siter
caprice Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Vi kjøpte en festeanordning som kobler sammen 5 åringens fremre sykkelhjul og en voksensykkel. På den måten kan hun sykle på egen sykkel, men likevel bli styrt og "dratt" av den som sykler foran. Hun hjelper til med å tråkke, men det føles som hun sykler selv. Sykkelen kobles lett fra dersom hun skal sykle alene. Vi syntes dette var veldig smart, og datteren vår er veldig begeistret. Eneste aber var prisen som kom på over 1000,- men det er skikkelig solide greier. 0 Siter
incinta Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Vi kjøpte en festeanordning som kobler sammen 5 åringens fremre sykkelhjul og en voksensykkel. På den måten kan hun sykle på egen sykkel, men likevel bli styrt og "dratt" av den som sykler foran. Hun hjelper til med å tråkke, men det føles som hun sykler selv. Sykkelen kobles lett fra dersom hun skal sykle alene. Vi syntes dette var veldig smart, og datteren vår er veldig begeistret. Eneste aber var prisen som kom på over 1000,- men det er skikkelig solide greier. Hvor fikk du tak i denne "anretningen"? Kan den brukes på de helt små tohjulssykkelene? 0 Siter
nitni Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hun sykler på liten sykkel, men ikke så langt av gangen. Jeg tenktet jeg skulle sykle til jobben og siden barnehagen ligger 3 km oppoverbakker hjemmenifra og jeg må hente henne på vei hjem, tror jeg ikke jeg skal utfordre skjebnen og satse på at hun skal sykle selv. Bor dessuten midt i Oslo med mye biler osv. så "kremt" selv.... Skjønner godt at du ikke vil satse på at ho skal sykle selv på slike strekninger:o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har ingen erfaring med slike sykler, men så en på Toy's re'us (?) på Alnabru når vi var der for en time siden :-) Tohjulssykkel for barn, kobla til voksensykkel. 0 Siter
caprice Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hvor fikk du tak i denne "anretningen"? Kan den brukes på de helt små tohjulssykkelene? Vi kjøpte over internet på http://www.turbarn.no Follow me heter konseptet. Jeg tror det kan brukes på alle typer sykkel,men de svarer helt sikkert på spørsmål. Vi fikk god service og rask levering og er veldig fornøyde. 0 Siter
calendula Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vi kjøpte over internet på http://www.turbarn.no Follow me heter konseptet. Jeg tror det kan brukes på alle typer sykkel,men de svarer helt sikkert på spørsmål. Vi fikk god service og rask levering og er veldig fornøyde. Denne har vi også - veldig fornøyd. Jenta vår begynte med den faktisk før hun kunne sykle selv - hun var 4,5 år da vi fikk den. Hun lærte seg å sykle selv i løpet a den sommeren. Vi bruker den mye, har henne bak på traffikerte veier & lar henne sykle selv på stille veier. Lille gutten sitter i sykkelvogn ennå, da kan hun også ta seg en hvil hvis vi er ute en hel dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.