Gå til innhold

blemmer på tunhrn og ellers på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har nå fått veskefylte blemmer på tungen, og nå dukker de opp på armene og ryggen hans også... HVA er dette.

Det går vannkopper i bhg, men dette har han hatt.. Kan man få vannkopper flere ganger??

Skal reise på legevakten etterpå.,m neb søker råd her hos dere også..

Skrevet

Gutten min fikk hele kroppen dekket av blemmer for noen få uker siden. Og klødde noe helt fryktelig. Det var elveblest.

Bare et forslag. God bedring til gutten.

Hilsen

Skrevet

Gutten min fikk hele kroppen dekket av blemmer for noen få uker siden. Og klødde noe helt fryktelig. Det var elveblest.

Hilsen

Nå sier han at det klør sånn på den ene blemmen! HJELP.. tenkt om det er elveblest og det kommer til å klø på alle prikkene??? Stakkars lille gutten min..

Smurte du noe på det for å lindre kløen??

Jeg skal i alle tilfeller reise ned pålegevakten for å få avklart hva det er!

Takk for svar!

Skrevet

Kanskje det er elveblest?

Jenta mi hadde væskefyllte blemmer i munnen og litt på hendene. Det var Hånd-fot-munn-sykdom. Om det gir blemmer på ryggen vet jeg ikke dessverre.

Det står litt om vannkopprelaterte/liknende symptomer på: helsenett.no

Uansett, lykke til og god bedring!

Skrevet

Nå sier han at det klør sånn på den ene blemmen! HJELP.. tenkt om det er elveblest og det kommer til å klø på alle prikkene??? Stakkars lille gutten min..

Takk for svar!

Elveblest er ikke veskefylte utslett.

Jeg har iallefall aldri hatt det, og jeg har slitt med kronisk elveblest siden -98.

Skrevet

Hilsen

Jeg har kommet tilbake fra legeformidlingen og der sa legen at de blemmene i munne var sopp. de andre blemmene trodde han først var vannkopper.. og da jeg sa at gutten vår hadde hatt vannkopper så sa han at kanskje det var feildiagnostisert før! Gutten min tok blodprøve og de var fine...

Så nå har han fått Mykostatin for tungen og ingen annen medisin for de andre blemmene..

Jeg kjøpte hvitvask på apoteket som er kløestillende.. Han har ikke klødd på noen av prkkene, men sa at en klødde litt i dag tidlig....

Så får vi håpe at han blir bra snart!!!

Skrevet

Takk for svar!

Allergimedisiner kan fåes på resept for å linde kløen dersom den blir veldig ille.

Det være seg virus, allergi, bakterier eller hva nå enn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...