Blessed woman x 2 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg er så glad for nå har vi endelig blitt godkjente etter ca.4,5 mnd.Deilig beskjed å få på en fredag. 0 Siter
Gjest fks Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Gratulere. Sikkert en deilig følelse. Fra vilken region da? og er dere andre gangs søkere. vi venter på svar. 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Gratulerer med godkjennelsen. Lykke til videre i prosessen. 0 Siter
Blessed woman x 2 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Gratulere. Sikkert en deilig følelse. Fra vilken region da? og er dere andre gangs søkere. vi venter på svar. Hei! Vi har region sør og er 3 gangssøkere. Grunnen til at det gikk så sent er at BV skrev for "tynn" sosialrapport,så vi måtte flere ganger til de.Hvis ikke hadde vi nok blitt godkjente ca.1 mnd tidliger.Det er jo veldig forskjell fra region så langt jeg har forsått. Det skal jo liksom gå fortere når det er 2 eller 3 gang. Hvilken region har dere? Håper dere blir godkjent fort! Hvilket land skal dere få barn fra? Her er det Etiopia. 0 Siter
korea06 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 GRATULERER!! Nå er neste ventefase begynt!! 0 Siter
Gjest trebarnsetiopiamamma Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Gratulere. Sikkert en deilig følelse. Fra vilken region da? og er dere andre gangs søkere. vi venter på svar. Kjære deg!!! Så herlig, endelig. Er veldig glad på deres vegne. LYKKE TIL VIDERE! Hilsen fra reisefølge i 2003. 0 Siter
Blessed woman x 2 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Kjære deg!!! Så herlig, endelig. Er veldig glad på deres vegne. LYKKE TIL VIDERE! Hilsen fra reisefølge i 2003. Ja tenk at det er snart 3 år siden vi var i Etiopia. Vi gleder oss så til å komme nedover igjen selv om jeg vet at det blir sikkert over 1 år til.Det blir spennende å bli 3 barnsmamma. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.