Gjest drittlei bæsjebody! Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Er så drittlei(bokstavelig talt..hehe) av at det hver eneste gang kommer bæsj på bodyen når sønnen min på 6 mnd bæsjer..det tyter ut beinet hver bidige gang..enda jeg forter meg ut på badet med en gang jeg hører det komme.. Har prøvd libero discovery maxi og pampers baby dry nr 4. Begge er like ille (men pampers holder bedre på tiss om natta synes jeg (lekker aldri tiss..). Noen med erfarig med bleie som er god på dette, eller må jeg bare regne med dette hver gang? Han er ca 8kg, 70 cm..spiser grøt morgen og kveld, ammer ellers.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det har gått i perioder med mine. Jeg har aldri funnet noen bleie som ALLTID holder på baæsjen. Kjedelig når det tyter ut. Gjør det ofte på toåringen min også :-( Har du prøvd en større bleie? 0 Siter
cizz Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg ville prøvd Pampers Active Fit, den har mye bedre strikk rundt beina og i livet også. Det var den eneste bleien vi kunne bruke en lang stund pga passform, men nå har det endret seg igjen. Men litt bæsj utenfor bleien noen ganger må du nok regne med uansett, tror ikke det er noen bleier som holder inne alt! :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Min erfaring var det "riktig" bleiemodell forandret seg hele tiden. Og når pampers lakk som ei sil på vår, var den pottetett på naboungen og omvendt. Prøve å feile var det som skulle til, samt minst mulig løs mage. Jo, mer "sportsbleie", jo mer lekkasjer. Så håpet vi alltid, når vi endilig hadde funnet noe som funket, at ungen ikke vokste ut av modellen i løpet av de neste 3 ukene. ;-) Skitt la gå! 0 Siter
linko Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det viktigste er vel å ha riktig størrelse på bleien? 0 Siter
Lora Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Du bruker for store bleier!! Samme som dattra mi på 20 måneder bruker det der... 0 Siter
Lora Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg ville prøvd Pampers Active Fit, den har mye bedre strikk rundt beina og i livet også. Det var den eneste bleien vi kunne bruke en lang stund pga passform, men nå har det endret seg igjen. Men litt bæsj utenfor bleien noen ganger må du nok regne med uansett, tror ikke det er noen bleier som holder inne alt! :-) Pampers lukter det tiss av, selv om barnet ikke har tisset... 0 Siter
Gjest drittlei bæsjebody Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Du bruker for store bleier!! Samme som dattra mi på 20 måneder bruker det der... Har brukt den i 2-3 mnd og det har gått fint fram til nå som han spiser grøt! Bytta fra den str under fordi den er så lav at bæsjen alltid kom opp ryggen! Det problemet har jeg aldri nå. Dessuten strammer str under så han får røde merker på låra! er ikke alle som er like..Kjenner mange på samme alder som min som bruker denne str.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.