Gå til innhold

ble et innlegg sletta nå igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest ...resignere
Skrevet

Jepp, nå ble vi boikotta igjen, bare fordi vi mener det samme som Nils Håvard Dahl. Det er visst ulovlig her inne det...

Hmmmm

Gjest Skjønner ikke helt
Skrevet

Jepp, nå ble vi boikotta igjen, bare fordi vi mener det samme som Nils Håvard Dahl. Det er visst ulovlig her inne det...

Hmmmm

Hva mener jeg?

Jeg skrev bare at jeg lurte på hva diskusjonen gikk ut på.

Og så skrev jeg at jeg mener man ofte kan skille adopterte fra innvandrere fordi de er så norske i klær, språk og sånt.

Gjest ...resignere
Skrevet

Hva mener jeg?

Jeg skrev bare at jeg lurte på hva diskusjonen gikk ut på.

Og så skrev jeg at jeg mener man ofte kan skille adopterte fra innvandrere fordi de er så norske i klær, språk og sånt.

Jeg er like forundret som deg, har fått mange innlegg her slettet tidligere som jeg ikke skjønner grunnen til at ble slettet? Har fulgt DOLs regler til punkt og prikke også blir jeg slettet? Har spurt webmaster om hvorfor han slettet dem, men får ikke noen svar.

Jeg synes ikke det var noe galt med innlegget ditt!

Er like forundret som du jeg...

Skrevet

Hvis et innlegg blir slettet i en tråd, slettes automatisk alle innlegg som har kommet som svar under dette innlegget igjen. Det har tekniske årsaker og behøver ikke å bety at det var noe klanderverdig ved de innleggene som fulgte med i "dragsuget".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...