Gå til innhold

Takk for meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Yljali
Skrevet

Adopsjonsforum har nå definitivt blitt et utrivelig sted å kommunisere erfaringer omkring adopsjon.

Jeg kan ikke umiddelbart se at det verken er interesse for eller mulighet til at dette skal bli et trivelig sted å hente info igjen.

Så jeg takker pent for meg til alle brukere som har gitt meg gode råd, som har kunnet svare i forhold til spørsmål jeg ikke har noen andre å diskutere med i mitt nærmiljø, som har kunnet hjelpe med tanker omkring temaet. Takk også for innsyn i problemstillinger vi selv ikke har erfaring med enda.

Ingen nevnt ved nick, ingen glemt, men TAKK!

Mvh

Gjest kinamamsen
Skrevet

Jeg forstår deg godt og følger etter deg; etterhvert! 6 år herinne har vært lærerikt og morsomt, men nå har forumet, synes jeg, overlevd seg selv. Det har blitt helt ødelagt i det siste. Jeg må bare ha med meg noen viktige store nyheter som snø's tildeling før jeg blir helt borte.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

NHD`s innlegg var ment å provosere. Det kan til og med jeg se, som ikke tilhører her.

Jeg regner med at dere adopsjonsforeldre er en like blandet gruppe som alle andre.Noen er mer hårsåre enn andre. Det gjelder alle foreldre.

Det kan man se på småbarnsforum også.

Det er ingen grunn til å legge større vekt på hans innlegg enn andres innlegg.

Skrevet

Åh, nei! Dere må for all del IKKE slutte å skrive, og dele info!! Jeg har hatt SÅ stor glede av, og få deres gode råd som allerede "have been there and done it" før oss nye adoptanter.

Alt fra tips om sosialrapporter, bildeinnsamlinger, reisebrev fra Kinaturer... etc

Det har vært en opplevelse, og SÅ lærerikt kan dere vite.

Bare det og ikke måtte finne opp igjen kruttet på nytt :)

for det har dere allerede gjort før oss.

Dere har ventet....

som oss...

og det er godt å ha dere alle der :)

Stå på:)

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 22.4.2006 den 20.36):

NHD`s innlegg var ment å provosere. Det kan til og med jeg se, som ikke tilhører her.

Jeg regner med at dere adopsjonsforeldre er en like blandet gruppe som alle andre.Noen er mer hårsåre enn andre. Det gjelder alle foreldre.

Det kan man se på småbarnsforum også.

Det er ingen grunn til å legge større vekt på hans innlegg enn andres innlegg.

....NHD`s innlegg var ment å provosere....

Vel i såfall synes jeg han MISBRUKER sin posisjon laaaaangt utover det som er akseptabelt.

Må si jeg har mistet tilliten til han som fagmann her inne på DOL etter det innlegget.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet
  strom skrev (På 23.4.2006 den 14.51):

Vel i såfall synes jeg han MISBRUKER sin posisjon laaaaangt utover det som er akseptabelt.

Må si jeg har mistet tilliten til han som fagmann her inne på DOL etter det innlegget.

Hadde du fått med deg en del andre innlegg han har skrevet så burde den tilliten vært borte for lengst.

Skrevet
  tidligere skrev (På 23.4.2006 den 14.57):

Hadde du fått med deg en del andre innlegg han har skrevet så burde den tilliten vært borte for lengst.

ok, såpass......

Gjest forbanna tull
Skrevet

Det du skriver er noe forbanna bullshit! NHD misbruker absolutt ikke sin stilling, det er bare folk her inne som ikke takler at man har synspunker som avviker deres!

amerikafareren
Skrevet
  tidligere skrev (På 23.4.2006 den 14.57):

Det er umulig å lese alt, og jeg har ingen interesse av det heller. NHD har kommet med uttalelser før som har overrasket meg, men dette overgår dem allesammen. Jeg er mektig overrasket eller sjokkert, og det går nok utover tillitten til han som fagperson.

Skrevet
  forbanna tull skrev (På 23.4.2006 den 17.34):

Det du skriver er noe forbanna bullshit! NHD misbruker absolutt ikke sin stilling, det er bare folk her inne som ikke takler at man har synspunker som avviker deres!

ok, så du synes det er helt greit at fagpersonene som er ansatt her skriver innlegg for å provosere.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, han starter med i si at han er bekymret over adoptivbarnas fremtid.

Så avslutter han med å si at dette kun er myntet på de faste her inne, og ikke andre som adopterer.

Og hvor stor andel av adoptivbarna gjelder det da som han er så bekymret for?

Da har han ikke mye å slå i bordet med nei, og da blir den røde prikken forran signaturen hans fryktelig irriterende. Akkurat som han skal viktigjøre sin hets mot de faste brukerene med den røde prikken som sier at her svarer en psykitater altså.

Hvis han virkelig var bekymret for adoptivbarnas fremtid, kunne han ha valgt en helt annen ordlyd i svaret sitt. Litt opplysning kanskje.

Forklart litt om hva slags skader man kan påføre barna sine, hvis man er for sårbare og ikke tåler noe.

Slik opplysning trenger nok både enkelte adopivforldre og andre foreldre.

I steden virket det som han ville ta de faste brukerne på dol`s adoptivforum.

Jeg har bare en ting å si.

UPROFT!

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 23.4.2006 den 18.36):

Så avslutter han med å si at dette kun er myntet på de faste her inne, og ikke andre som adopterer.

Da har han ikke mye å slå i bordet med nei, og da blir den røde prikken forran signaturen hans fryktelig irriterende. Akkurat som han skal viktigjøre sin hets mot de faste brukerene med den røde prikken som sier at her svarer en psykitater altså.

Hvis han virkelig var bekymret for adoptivbarnas fremtid, kunne han ha valgt en helt annen ordlyd i svaret sitt. Litt opplysning kanskje.

Forklart litt om hva slags skader man kan påføre barna sine, hvis man er for sårbare og ikke tåler noe.

UPROFT!

Helt enig med deg, KariKruskakli!

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  ahg skrev (På 23.4.2006 den 18.47):

Helt enig med deg, KariKruskakli!

Derfor synes jeg det er litt dumt at den ene etter den andre, begynner å takke for seg.

De viser nemlig da at han blir tatt litt for seriøst alikevel.

Svaret hans bør egentlig ta`s like mye/like lite seriøst som alle andres svar.

Alt etter hva man selv føler riktig eller feil.

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 23.4.2006 den 18.36):

UPROFT!

Som jeg skulle sagt det selv, bare ENDA bedre ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...