Gjest sofie35 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg har vært fast bruker her i over 5 år, vært her daglig og hatt veldig mye glede av forumet. Under vår første adopsjon var dette forumet noe av det som hjalp til å holde meg oppe i den lange ventetiden. Jeg har truffet mange flotte mennesker her inne. Både på nett og også i virkeligheten. Mange her har blitt nye venner, og tiden her på DOL har betydd mye for meg. Husker for 4-5 år siden da vi "møttes" fast på chatten og vi diskuterte det meste uten at det førte til store problemer. Jeg var ivrig tillhenger, anbefalte alle jeg møtte som var igang med adopsjon å ta seg en tur hit, få noen å snakke med, få svar på spørsmål og noen å dele ventetiden med. Dette gjør jeg ikke lengre...tenker at de sikkert bare blir mer frustrerte enn trygge i prosessen av å være her. Må si at svaret fra NHD fikk det virkelig til si stopp for meg, å uttale at "Denne totale mangelen på vidsyn og den absolutte avvisning av selv den miste motforestilling mot "Den Rette Lære" har vært så ekstrem at jeg har vært bekymret for de adopterte barnas fremtid." utifra innlegg han har lest på dol synes jeg er svært provoserende og veldig uproffesjonelt. Synes det er egentlig litt skremmede av en psykolog å oppføre seg slik. Som jeg ser det er det ikke hyggelig her lengre og jeg velger å bruke tiden min på annet/andre forum. Jeg takker alle som har gitt meg gode råd, støtte under våre to adopsjoner og hilser til alle jeg også har vært heldig å få møte. Alle hilsner vi har fått ifb. med våre 2 adopsjoner er tatt vare på, skrevet ut og limt inn i barnas minnebøker. Jeg ønsker dere alle lykke til videre! Hvis noen vil "fortsette" å ha kontakt med meg så treffes jeg på mail [email protected] Hilsen sofie35 (som startet som sofie28) 0 Siter
Gjest Usynlig adoptert Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 ahl er med i svingene,men å ta farvel med sitt forum er vel litt smertefullt.Adopsjonsforeningene som anbefaler forumet for avlastning for deres kontorer og virksomhet blir vel boikottet av kommende adoptanter. Men å bli adoptant til fremmede barn er vel ikke enkelt når en definerer seg som forelder uten å ha barn. Noe er fryktelig GALT! Dahl har kanskje svaret på dette infertilsyndrom som er så tydelig her på forumet. - Usynlig adoptert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.