marylyn Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Jeg var deprimert , men uten mani , men da jeg fikk behandling med seroxat braket det løst. Ble manisk av den , og gjorde sinnsyke ting. Sluttet med den og gikk over på cipramil , og ble normal. Så jeg har ikke bipolar lidelse men fikk manier av seroxat. Dette ligger 12år tilbake i tid , og jeg er i full jobb , lite deprimert , og aldri manisk , så medikament kan både hjelpe og skade , en behøver ikke være noe spom helst , det finnes da vel nyanser selv i en psykiarrisk diagnose. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 om du ble manisk hvorfor satte de deg på cipramil. kanskje du ikke var manisk? for da ville de jo satt deg på litium og anti psykotika... Har hørt mange si de var sååå maniske bare fordi de støvsugde halve natta og hørte på musikk og følte seg gira liksom... men vet ikke jeg, bare en alternativ tanke til det du skriver... kanskje har du rett i ditt. Våre hjerner er så forskjellige... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.