Gå til innhold

En liten glad melding.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er godkjent i Colombia/ICBF 10. april. Nå begynner den lange ventetiden mot distrikt og tildeling.

Jeg blir forøvrig værende på dette forumet. Jeg har ikke tenkt å la noen få personer ødelegge for min glede av å lese andres historier og erfaringer. Og jeg skal prøve å bli flinkere til å legge inn små historier og tankerjeg også. Kanskje kan vi i fellesskap gjøre forumet mere varmt og vennlig igjen? Hvem blir med meg?

klem

Skrevet

Hei og gratulerer igjen..

En viktig milepæl er nådd.

Håper ventetiden går bra og at det snart blir flere barn i heimen!!

Igjen gratulerer...

klem fra

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen!

Jeg blir nok også værende her inne. Så la oss håpe vi klarer å få tilbake den koselige tonene. For må si den har vært fraværende her den siste tiden.

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Lykke til videre i neste ventefase.

kristin691365380881
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED GODKJENNING!!!

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer masse med godkjenningen!! Håper ting snart snur i Colombia og at resten går som en lek!

Hilsen fra

Blessed woman x 2
Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Klem fra

Gratulerer så masse med godkjenningen. Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Et viktig skritt i riktig retning. Forøvrig blir også jeg værende på dette forum.....

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer med godkjenning! Godt med gladmeldinger her på forumet! Ellers enig i det du skriver:-)

Mattias1365380379
Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med et nytt skritt i riktig retning!!!

Lenge siden jeg har sett deg, håper dere er friske og raske igjen alle sammen.

Jeg blir nok her på forumet, har ikke deltatt i noen av debattene, og har heller ikke tenkt å gjøre det.

Håper vi sees før sommeren!

Klem fra

Gjest chaguala
Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen. Måtte resten av ventetiden gå fort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...