brilleslangen Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Som mange her inne sikkert allerede vet, er jeg godt i gang med adopsjon av nr to... Mens jeg ventet på barn nr en skrev jeg et ventedikt som jeg plutselig fikk lyst til å dele med dere andre her inne: Ventedikt Jeg gleder meg til å treffe deg, jeg gleder meg til å bli mor. Jeg venter i spenning og glede på det største under på jord. Jeg drømmer og fantaserer. Tankene svirrer støtt... Av og til kommer spørsmålet: Skal tro om barnet er født..? Tror av og til tiden står stille. Venting kan være no' herk. Men du er verdt å vente på... Du livets underverk! En dag ringer telefonen, og jeg får vite hvem du er... En dag vil jeg få møte deg... Og plutselig er du her! 0 Siter
Mamta Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Koselig lesning, brilleslangen! Dikt og slikt vil vi har mer av. Lykke til videre i ventetiden mot barn nr.to. Hilsener fra en annen poet (ferdigventet sådan), som trosser både tidsklemma og kranglefantene her inne og fortsetter å stikke innom DOL og Adopsjonsforumet, he-he 0 Siter
Blessed woman x 2 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Så nydelig dikt!! Godt med slike positive og herlige innlegg. Tenk at vi venter på et lite underverk! 0 Siter
etiopia1365380950 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Så koselig. Jeg klipper det ut og tar vare på det:-). 0 Siter
trk1365380645 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Så fint:-) Godt det er noen positive meldinger her inne også, takk for at du delte diktet med oss! Hjertelig hilsen 0 Siter
ahg Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Så koselig dikt! Lykke til med resten av ventingen! 0 Siter
latinomama Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Du skriver det som det er. takk for at du ville dele det med oss. klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.