nanchang Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 dette går over, og hvor skal jeg oppholde meg da i det virtuelle rom?? (Syt, klag) Ser at mj er løs, det er han jo i perioder. Folk kommer og går på dette forumet, en del blir, og mye rart skal en lese før øynene ramler ut. Måtte faktisk stappe det ene på plass etter psykiaterens innlegg. Syns påstandene hans var ganske far out, tror sånne som han burde gjøre i hvertfall et ørlite forsøk på refleksjon over forumets formål. Begrepet hårsår syns jeg er galt å bruke på en anklagende måte, som nevnt av andre så er vel alle foreldre litt myrsnipete? Og det er vel helt naturlig. Åpenbart dustete og desinformerende innlegg på dette forum har jeg i flere år prøvd å overse, konser om det som ser ekte og interessant ut. Men helt klart perioder her med virus, men jeg vet jo etter 6 år med bortimot daglig doling at det tar seg opp igjen! Så jeg påstår at mine påstander har like stor verdi som f.eks de av en viss psykiater. Livet er for kort til å bry seg med noldusgruff, og dessuten er det hagetid, mold under nævvan. 0 Siter
yogi Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Herlig innlegg nanchang. Trodde heller ikke mine egne øyer da jeg leste innlegget fra NHD, men har forstått ved å lese andre innlegg at man ikke skal ta den mannen så alvorlig. Bare det at han skriver at vi ber om innlegg som vi er uenige i skal slettes, sier vel alt om at han neppe kjenner grunnen til at det til tider har vært temmelig ubehagelig her på DOL. Nei stå på folkens, ikke forsvinn alle sammen. Hilsen 0 Siter
muriel Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kjempeenig, nanchang! Du skriver rett fra levra, som vanlig. Vi trenger sånne som deg her ) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Herlig innlegg nanchang. Trodde heller ikke mine egne øyer da jeg leste innlegget fra NHD, men har forstått ved å lese andre innlegg at man ikke skal ta den mannen så alvorlig. Bare det at han skriver at vi ber om innlegg som vi er uenige i skal slettes, sier vel alt om at han neppe kjenner grunnen til at det til tider har vært temmelig ubehagelig her på DOL. Nei stå på folkens, ikke forsvinn alle sammen. Hilsen Fyren har vært ute av vater mer enn en gang når han har svart på innlegg på Åpent også, så innimellom har han sikkert trøbbel med selvinnsikten siden han så ukritisk bruker tittelen sin. Og så tror han sikkert vi skal bli imponert! Muhaha! ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Fyren har vært ute av vater mer enn en gang når han har svart på innlegg på Åpent også, så innimellom har han sikkert trøbbel med selvinnsikten siden han så ukritisk bruker tittelen sin. Og så tror han sikkert vi skal bli imponert! Muhaha! ;-) Hehehe ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.