Gå til innhold

Ang. å annonsere sin "avgang" her inne...

Anbefalte innlegg

Jeg var egentlig tenkt å plassere dette lenger ned, men jeg lager like godt en ny tråd:

Det er ingen som nekter noen å forlate DOL, men det virker litt kunstig med disse svulstige "Takk for alt"-meldingene på rekke og rad nedover her.

En viss gjennomtrekk på DOL er helt naturlig, noen blir værende her i årevis, noen har vært her "alltid", noen er bare såvidt innom - og noen forvinner i det stille når de får småtroll å beskjeftige seg med.

Jeg syns vi må få komme og gå som vi vil, men jeg syns også det er litt uheldig med storslått annonsert masseflukt fra forumet som grunngis med at en del innlegg har vært utrivelig lesning.

Spesielt i etterkant av den TPS-diskusjonen som har rast her i det siste (i kombinasjon med storstil aktivitet fra vår gode gamle "venn", riktignok) så er jeg stygt redd for at det helle bekrefter det vi ønsker å avkrefte: At vi er noen hårsåre pingledotter som løper til mamma (les: webbis) for den minste ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227770-ang-%C3%A5-annonsere-sin-avgang-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Jeg har forundret meg mer enn en gang over at folk ikke bare forsvinner i det stille, men må gjøre en sak av det. Det er jo bare å slutte å logge på DOL, enkelt og greit.

Minner meg om min tid som redaktør i en lokal radiostasjon. Opplevde mer enn en gang at folk ringte teknikeren for å fortelle at nå måtte dessverre vedkommende legge vekk bingoblokka, for nå fikk h*n besøk. Som om vi visste at h*n spilte radiobingo. :-D

Gjest tenker også på saken

Kanskje det nettopp er dette at de har vært her i 5-6 år og synes det er "normal høflighet" å si hadet før man blir borte.

Jeg har ikke vært her så lenge, men skjønner godt at man blir lei av allt tullet her inne.

Uansett hva man skriver/mener så er det alltid noen som skal misforstå og lage styr her inne.

Enig med deg muriel! Ser ingen grunn til å rømme forumet bare fordi en annenrangs psykiater melder seg på diskusjonen i særdeles lite faglige termer. Nå er det vel åpenbart for alle at fagpersoner som bruker tiden sin har inne kanskje ikke er blant de ypperset innenfor sitt felt, men en slik total mangel på faglige argumenter som denne karen fremviser er jo likevel overraskende. Legger faktisk langt mindre vekt på hva han sier enn mange av de andre fornuftige og velformulerte kritikerene som påstår at vi er hårsåre.

Trekker en seg nå, med halen mellom beina, er det jo bare mat til alle de som påstår at vi er hårsåre og nærtagende.

Gjest patetisk igjen..

Enig med deg muriel! Ser ingen grunn til å rømme forumet bare fordi en annenrangs psykiater melder seg på diskusjonen i særdeles lite faglige termer. Nå er det vel åpenbart for alle at fagpersoner som bruker tiden sin har inne kanskje ikke er blant de ypperset innenfor sitt felt, men en slik total mangel på faglige argumenter som denne karen fremviser er jo likevel overraskende. Legger faktisk langt mindre vekt på hva han sier enn mange av de andre fornuftige og velformulerte kritikerene som påstår at vi er hårsåre.

Trekker en seg nå, med halen mellom beina, er det jo bare mat til alle de som påstår at vi er hårsåre og nærtagende.

NHD er ikke en annenrangspsykiater!! Herregud, hvor dypt skal dere synke her inne??!!

Annonse

Gjest Ulvinnen

NHD er ikke en annenrangspsykiater!! Herregud, hvor dypt skal dere synke her inne??!!

Det er et problem for seriøsiteten til dol at de har en fagperson (NHD) som uttaler seg på andre forum enn der han får betalt for å være.

Jeg har flere ganger reagert på hvilke svar han klarer å lire av seg.

Det er greit nok når han svarer på psykriatriforumet, der må man jo regne med å få svar fra han, mange ønsker det også.

Men jeg syns ikke det er greit når han tar seg til rette på Åpent og Adopsjon. Ja, han har vel forvillet seg inn på Webmaster og Meldinger også, om jeg ikke husker feil.

Det vil alltid være noen få som prøver å ødelegge for mange, og det må vi leve med. Mennesker som i kraft av sin tittel kommer med hårreisende forstå seg på uttalelser undergraver sin egen autoritet og ødelegger mest for seg selv.

Jeg er trygg nok på meg selv, mine tanker og meninger at jeg ikke lar slike få lov til å ødelegge dagen min. Jeg velger heller å fokusere på det som interesserer meg og som gir mening for meg.

Ved å flykte fra forumet, lar vi de få få lov til å vinne. Forumet blir dominert av de få istedet for de mange. Nye adopsjonssøkere kan bli sittende igjen med vrangforestillinger og ensidig fremstilling. Nei la oss alle ta ansvar. Sørg heller for at du bidrar med noe meningsfullt, opplysende og interessant, og velg bort det som for deg virker usannsynlig og uprofesjonelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...