vela1365380978 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hej. jeg er ei jente på 19 år som begynner å komme inn i en depresjon. har vært det før, og vil absolutt ikke inn i det igjenn.det var mildt sakt et helvete. men hvordan kan jeg hjelpe meg selv til å ikke havne der igjen? psykolog hjelper ikke, da de bare sitter der å spør: hvordan føles det.? føler meg bare enda verre da.... ??? 0 Siter
vela1365380978 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Hva hjalp sist? det tok 1 1/2 år før det gikk over ved at jeg ble sendt til utlandet i 3 mnd for å jobbe og bearbeide følelsene mine.... sånn kan man jo ikke akkurat holde på hver gang....!!?? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 det tok 1 1/2 år før det gikk over ved at jeg ble sendt til utlandet i 3 mnd for å jobbe og bearbeide følelsene mine.... sånn kan man jo ikke akkurat holde på hver gang....!!?? Kanskje ikke.. Fikk litt drahjelp av AD, eller har det hjulpet med gode venner, tur, terapi. To katter er også god medisin og å tilbringe tid med barn, da må man skjerpe seg på en ok måte. Håper du finner dine måter. Er noe drit!!! 0 Siter
vela1365380978 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Kanskje ikke.. Fikk litt drahjelp av AD, eller har det hjulpet med gode venner, tur, terapi. To katter er også god medisin og å tilbringe tid med barn, da må man skjerpe seg på en ok måte. Håper du finner dine måter. Er noe drit!!! AD?? jo takk... vil virkelig ikke inn i det helvete... prob. er jo at jeg ikke har noen å prate med.. håper u har kommet deg bra da. heldige de som kmmer seg ordentlig ut av dette. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 AD?? jo takk... vil virkelig ikke inn i det helvete... prob. er jo at jeg ikke har noen å prate med.. håper u har kommet deg bra da. heldige de som kmmer seg ordentlig ut av dette. Hva er viktig for deg? Hva er bra i livet? Har vel et stykke igjen selv, men på vei og utav verste depresjonen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.