Gjest prust Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Har aldri hørt om dissestativ. Og neppe om et gyngestativ heller. Huske, derimot :-). Ronsestativ heter det :-) 0 Siter
linko Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Sånn er det hos oss også, vi må dra ungene ut av sengene på hverdagene, mens i helgene spretter de opp TIDLIG for å se barne-TV (i helga fant de fram sukkerskåla til frokost - jeg blir kvalm bare jeg tenker på det). Har ordnet seg med sunnere frokoster tidligere heldigvis, så jeg håper det ikke er noen vane. 0 Siter
Torv Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg tror at i mange tilfeller har dette med TV å gjøre. Barna trigges så mye av tv og mange får sitte foran TV på morgenen i helgene. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg tror at i mange tilfeller har dette med TV å gjøre. Barna trigges så mye av tv og mange får sitte foran TV på morgenen i helgene. Ja, men hun minste er bare 2 år, og får se TV når hun våkner, men dessverre holder hun bare ut i maks ti minutter.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg tror det er en form for naturlov... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg tror det er en form for naturlov... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.