Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

er jeg den eneste som blir helt smårar av å vente på oppdatert informasjon fra Adopsjonsforum etter at de var på besøksreise i Colombia? Nå er det 14 dager siden de kom hjem, og fortsatt står det at de vil skrive om dette så snart de er tilbake. Jeg har sååå lyst til å ringe og spørre, men det eneste svaret jeg får er vel bare ja og ha... Huff! I dag er jeg skikkelig irritert over og ikke få vite noe.

Dersom det ikke er noe å fortelle etter reisen kan de jo skrive det?! Nå blir i alle fall jeg gående å tenke at det er sikkert noe, men de vet ikke hvordan de skal si det....

Noen hadde hørt rykter fra turen, så hvis disse ønsker å dele dette med oss andre hadde det vært supert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227834-informasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det kommer snart....

Jeg har snakket med AF om det, og de måtte bare beklage og si at de har hatt så mye å gjøre med alt oppstyret med Tore på sporet at de rett og slett ikke har fått prioritert det. Men Clara har skrevet rapporten nesten ferdig, og hun sa at den snart er på vei til Sjefen, så han kan få godkjenne den.

De har IKKE glemt oss, og rapporten kommer. Jeg har dessverre ingen rykter å komme med, kun informasjon knyttet til egen sak, og den har jeg lovet at jeg ikke skulle legge ut på dol ;-)

Men det kommer, det kommer, hold ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227834-informasjon/#findComment-1717621
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...