Gjest mbo Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hei. Nå er jeg lei av å trappe opp og trappe ned, i kveld tar jeg bort den siste xanoren så får det gå som det vil. Er så lei av seponeringsproblemer, opptrappingsproblemer og angst og uro . Synes det har gått på opptrapping og nedtrapping i månedsvis. Blir jo litt sliten etterhvert. Håper dere har det noenlunde bra. klem 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Lykke til mbo:o) Snart over med det nå. 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Lykke til mbo:o) Snart over med det nå. Hei. Sliter i dag ja men den siste xanoren har jeg tatt bort. Skjelver ,svetter men er ikke redd ,det går nok bra. Synes litt synd på meg selv i dag for jeg får ingen sympati her hjemme, går på viljen og vasker opp og lager middag. Trenger en KLEM. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei. Sliter i dag ja men den siste xanoren har jeg tatt bort. Skjelver ,svetter men er ikke redd ,det går nok bra. Synes litt synd på meg selv i dag for jeg får ingen sympati her hjemme, går på viljen og vasker opp og lager middag. Trenger en KLEM. Og den kommer svevende over fra meg. En skikkelig sympatiklem. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.