Gå til innhold

Når legger 2001-barna seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min datter på 5 år og to måneder legger seg mellom 20.00 og 20.30. Veldig ofte legger hun seg ved denne tiden eller da skal lyset slukkes; vi har lest, hun har spist kveldsmat, vi har susset og klemmet hundre ganger, men likevel er det "mye" som skal ordnes så hun sovner vel ikke før kanskje 21.00, må snakke med dukker, se på hårspennene, rydde i skuffen, se i tre bøker, spørre etter vann, gå på do..............zzzzzzzzzzzz

Min datter på 5 år og to måneder legger seg mellom 20.00 og 20.30. Veldig ofte legger hun seg ved denne tiden eller da skal lyset slukkes; vi har lest, hun har spist kveldsmat, vi har susset og klemmet hundre ganger, men likevel er det "mye" som skal ordnes så hun sovner vel ikke før kanskje 21.00, må snakke med dukker, se på hårspennene, rydde i skuffen, se i tre bøker, spørre etter vann, gå på do..............zzzzzzzzzzzz

Høres ut som min sønn det der ;-)

"Du mamma, jeg bare _må_ hente fire ting... og så må alle sammen få nattakooos".

Annonse

Annonse

matildes mor

Min ferske seksåring er i seng til rett over kl 19.00.Har vært i seng til klokka 19 i alle år-så det er en innarbeidet vane og hun sovner som en sten og sover til 07.30.

Men nå har hun fyllt seks så jeg må vel lempe litt på leggetiden,men uansett den kommer ikke til å bli over 19.30.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...