Gå til innhold

Har ikke vi diskutert dette før?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113954

Det er nok ikke de samme personene, men jeg vet at jeg har snakket med en mor her inne som hadde gjort det samme, uten at hun hadde noen skrupler for det, og uten av webmaster ville fjerne linken...

Godt det er noen som reagerer likevel - stakkars barn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227984-har-ikke-vi-diskutert-dette-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

Mener du at noen her hadde lagt ut sex-detaljer om barna sine?????????????

Nei - men en dame hadde lagt ut hele barnvernssaken sin på en webside. Og det var ganske detaljert, med barnets fulle navn, barnehage, skole, forsterhjem - alt mulig. Og all informasjon om saken, hva hun var blitt beskyldt for, hvorfor, hvem som hadde gjort det - i det hele tatt.

Jeg kommenterte til henne at jeg hadde forståelse for at hun publiserte saken, men at jeg synes hun kunne utelatt barnets fulle navn, skoler etc.

Hun ble skikkelig sur...

Gjest neofix

Sånt er vanskelig. Jeg leste det i VG, og hadde ingen problemer med å finne nettsiden det handlet om. Faktisk tror jeg ikke det verste er de stakkars barna i denne sammenhengen, men at foreldrene faktisk tror at de på en måte skal styrke sin sak. Men min oppfatning er at de driter seg fullstendig ut. Etter å ha lest det meste (og det var mye...) sitter jeg igjen med et inntrykk av en familie som burde vært fratatt alle barna sine og i tillegg tvangs-kastrert.

Nei - men en dame hadde lagt ut hele barnvernssaken sin på en webside. Og det var ganske detaljert, med barnets fulle navn, barnehage, skole, forsterhjem - alt mulig. Og all informasjon om saken, hva hun var blitt beskyldt for, hvorfor, hvem som hadde gjort det - i det hele tatt.

Jeg kommenterte til henne at jeg hadde forståelse for at hun publiserte saken, men at jeg synes hun kunne utelatt barnets fulle navn, skoler etc.

Hun ble skikkelig sur...

Mener å huske en nettside om detaljer i en barnevernsak ja, kanskje det var her jeg leste det. Har alltid synes foreldre ikke tenkte på barna når de gjorde sånn. Det finnes andre sammenhenger også der barna blir dyttet frem i søkelyset, uten at de er istand til å nekte....

Gjest Persille

Sånt er vanskelig. Jeg leste det i VG, og hadde ingen problemer med å finne nettsiden det handlet om. Faktisk tror jeg ikke det verste er de stakkars barna i denne sammenhengen, men at foreldrene faktisk tror at de på en måte skal styrke sin sak. Men min oppfatning er at de driter seg fullstendig ut. Etter å ha lest det meste (og det var mye...) sitter jeg igjen med et inntrykk av en familie som burde vært fratatt alle barna sine og i tillegg tvangs-kastrert.

Ikke sant - de innser ikke selv hvor ødeleggende det er. Enkelte skulle utven tvil vært beskyttet mot seg selv...

Annonse

Gjest chaguala

Hjelpe meg, dette tror jeg at er noe av det verste jeg har lest noen gang, noen sinne. Rett og slett skremmende :-( At noen foreldre kan bruke barna sine på det viset, er mer enn jeg kan fatte og begripe. Trist, trist, trist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...