Gå til innhold

CCAA oppdaterer siden

Anbefalte innlegg

Gjest venter tredjemann
Skrevet

Nå er det foretatt tildelinger tom 6. juni - kanskje det er noen her som kan vente gladmeldinger!

Skrevet

JIPPPPPPPI. Endelig ble det vår tur. Har ventet nå i 10mnd.

Håper tellefonen kommer snart.

Skrevet

JIPPPPPPPI. Vi ble så glad at vi skriver feil også. Har ventet i 11 mnd.Og ikke 10. HÅPER DET RIIIIIIINGER SNART.

Skrevet

JIPPPPPPPI. Vi ble så glad at vi skriver feil også. Har ventet i 11 mnd.Og ikke 10. HÅPER DET RIIIIIIINGER SNART.

Riktig lykke til. Du har utrolig spennende dager foran deg nå. Regner med at du gir lyd når det store skjer. :o)

Hilsen

Mumbai mamma
Skrevet

Hei.

Tenkte meg at det kom en melding fra deg her ja ;-)

Takk for telefon i formiddag og lykke til frem mot den store telefonen og ikke minst reisen til Kina. Klem (du skjønner vel hvem jeg er)

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer så mye - gleder meg til å se jubelmeldingen!!!

Hilsen LID 19.sept.05

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...