Gå til innhold

Hva går barna deres på i fritiden?

Anbefalte innlegg

Gjest fritidssyslerforbarna
Skrevet

Om du har gutt hva går gutten din på i fritiden og hvor ofte?

Da mener jeg f.eks Turn, fotball etc. Hva går jenta deres på?

Skrevet

Gutt (7 år, 1. klasse): Håndball, én kveld i uka.

Dessuten går han på to aktiviteter innenfor SFO-tiden, hver av disse én gang pr. uke.

Skrevet

Har tre barn: gutt på 7 år, jenter på snart 5 og 2.

Gutten er med på barneidrett (ikke kjøring) onsdag og kor torsdag (kjøring)

Jenta på snart 5 er med på kor torsdag.

Minstemor henger med på lasset på koret...

Fra høsten av skal kanskje gutten være med på kulturskolen. Da blir det en aktivitet på tirsdagen også..., og den må han kjøres til :-(

Vet ikke om femåringen skal begynne på barneidrett. Det gjorde eldstemann siste barnehageår.

Gjest Heiamor
Skrevet

Gutter: Har fotballtrening to dager i uka + kamper. Men spiller og sparker hver dag:)

Skrevet

Gutt snart 7 år: begynner på fotball nå denne uka.

Jente 4 år: Går på folkemusikkgruppe på kulturskolen.

Skrevet

Gutt 8 år: barneidrett en dag i uken på ettermiddag/kveld, kulturskolen en dag i uken i SFO-tiden.

Gutt 6 år: barneidrett en dag i uken.

Skrevet

Jentene våre, 5 og 6 år, går på ballett 1 gang i uka.

Skrevet

Mine jenter på 5 og snart 7 går synger i kor. Eldste prøvde seg på dansing, men hun syns ikke det var noe ålreit. Til høsten begynner hun på barneidrett eller noe kampsport.

Skrevet

jenta vår er 5 år og har ingen aktiviteter på fritiden.

Vi har snakket litt om hun aksnkje skal få begynne på barnedans, men melder henne ikke på noe før hun selv ønsker. Sånn som hun snurrer rundt i stuen her tror jeg nok hun får glede av dans. Og til høsten blir hun skolejente og får kortere dager. Vi får se ;o)

Skrevet

jenta vår er 5 år og har ingen aktiviteter på fritiden.

Vi har snakket litt om hun aksnkje skal få begynne på barnedans, men melder henne ikke på noe før hun selv ønsker. Sånn som hun snurrer rundt i stuen her tror jeg nok hun får glede av dans. Og til høsten blir hun skolejente og får kortere dager. Vi får se ;o)

Oj! her gikk det fort gitt

aksnkje = kanskje (tydelig et veeeeldig vanskelig ord for mine fingre ;o)

Skrevet

Jente 8. Går på turn to dager i uka og piano en dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...