Gjest turidsine Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Min sønn på 10 år har i den senere tid begynt å bli så redd for at jeg skal dø. Han fotfølger meg hele dagen. Han er ikke lenge ute og leker før han kommer hjem for å sjekke at alt er i orden. Det er veldig slitsomt for oss begge. Han er utrygg og redd for at jeg skal gå hjemmefra uten å gi beskjed. Jeg kom hjem en gang litt senere enn avtalt, da gråt han og var helt i fra seg. Vi flyttet i ny bolig for ca 6 mnd siden. For 4 mnd siden fikk han en lillesøster. Faren til babyen har jeg bodd med et lite år. Det har vært mange forandringer for sønnen min. Han har også byttet skole. Samboeren min er av den tause typen som ikke er spesielt sosial. Sønnen min prøver ofte å ta kontakt med han, uten at han får respons. Hans egen far har aldri hatt noe særlig tid for sønnen sin. Et familiemedlem tok livet av seg i fjor. Det gikk inn på oss alle. Jeg føler ikke jeg har så mye tid til sønnen min som jeg burde ha. Og ikke vet jeg hvordan jeg skal klare å hjelpe han heller. Hvordan klare å få han trygg igjen? Er det noen som har ideer..? Har forresten fått time hos familerådet, men trenger sårt noen råd inntil vi kommer dit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228001-s%C3%B8nnen-min-er-engstelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.