Gå til innhold

Bruker dere solkrem på barna nå? ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å huske på solkrem når sola skinner, men ikke når det er overskyet. Har solkrem stående i barnehagen så de ansatte kan smøre barna. Nå er snøen bortimot borte, men før den forsvant, kunne de bli litt lyserøde hvis vi glemte solkrem på en soldag.

Skrevet

Fredag var det knallfint vær her og ungene var ute hele dagen i barnehagen/skolen. Eldste og yngste har visst litt ømfintlig hud, og hadde tendenser til solbrenthet. Så på lørdag og i går smurte jeg dem. Midterste barn fikk også litt, selv om hun har en helt annen hudtype enn de to andre.

I dag er det grått vær, og jeg har ikke smurt dem.

Gjest Persille
Skrevet

Nei.

Så vidt jeg vet er det ingen i bhg som har bedt om det heller.

Skrevet

Hei!

Ja, forrige uke brukte jeg det på begge, skulle prøve en ny solkrem.

Jenta fikk soleksem, så jeg sluttet ganske raskt, mens gutten ja, han tålte denne ganske bra!

PS, begge er født i Colombia og er fine og brune i utgangspunktet. Hun tåler ikke solkrem, eller vårsolen så godt.

Skrevet

Ja.

Ja,nå bruker jeg. Fredag var her knallvær, og jentungen hadde vært ute hele dagen i barnehagen. Var så brent at jeg nesten ikke kunne vaske ho !! Så nå står solkremmen i hylla pluss at jeg smører før vi går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...