Gå til innhold

Inntekter og utgifter...i pluss eller i minus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pr i dag jobber jeg 60% og får vel utbetalt ca 13000 i mnd. Minste barnet har 55% barnehageplass som koster 1169 kr pr mnd. Vi får 1200 kr i kontantstøtte for henne. Midterste barn har 60% barnehageplass som koster 945 kr pr mnd. Eldstemann har 40% sfo som koster 923 kr pr mnd.

Fra høsten av skal jeg jobbe 70%, minste barn skal ha full plass i bhg (ingen kontantstøtte), mellomste barn skal ha 80% plass og eldstemann fortsetter vel med 40% sfo.

Noen som orker å hjelpe meg med å regne ut hvordan økonomisk status blir for oss? Det er jo bare matematikk, men jeg orker ikke sette det opp... Noen som kribler etter å regne ut dette?

Sofies mamma
Skrevet

Pr i dag

utbetalt ca 13000

-barnehageplass 1169

+1200 kr i kontantstøtte

-945 barnehage

-sfo 923 kr pr mnd.

= 11163 kr igjen

Fra høsten

utbetalt 15200?

-bhg 2250

-bhg 1300

-sfo 923

= 10727 kr igjen

Skrevet

Pr i dag

utbetalt ca 13000

-barnehageplass 1169

+1200 kr i kontantstøtte

-945 barnehage

-sfo 923 kr pr mnd.

= 11163 kr igjen

Fra høsten

utbetalt 15200?

-bhg 2250

-bhg 1300

-sfo 923

= 10727 kr igjen

Så må man se på økt skatt pga økte inntekter og redusert skatt pga økte barnehageutgifter.

Går vel sånn ca ut i null.

mvh

Sofies mamma
Skrevet

Så må man se på økt skatt pga økte inntekter og redusert skatt pga økte barnehageutgifter.

Går vel sånn ca ut i null.

mvh

Som jeg skrev var det umulig å si noe mer enn veldig ca når jeg har så få tall.

Skrevet

Som jeg skrev var det umulig å si noe mer enn veldig ca når jeg har så få tall.

Regnestykket ditt var helt topp.

Ville bare tydeliggjøre den skattegreia.

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...