Gjest søtmoms Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Noen som har noen gode tips sånn at jeg kan vise meg på stranden til sommeren. Er så sulten hele tiden og ekstremt fysen på noe søtt. Skulle gjerne gått ned 7 kg, men det er vanskelig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Rosiner. Sukkerfrie pastiller. Rosiner har ganske mye kalorier, tror jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Rosiner har ganske mye kalorier, tror jeg. Ikke i forhold til f.eks. sjokolade eller sukkertøy. 0 Siter
Gjest gudinna Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Ikke i forhold til f.eks. sjokolade eller sukkertøy. Hvis du hele tiden er sulten, er det antakelig fordi du spiser for lite.. og bruke snop for å døyve sult er ingen god ide.... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hvis du hele tiden er sulten, er det antakelig fordi du spiser for lite.. og bruke snop for å døyve sult er ingen god ide.... Den var vel ikke til meg? 0 Siter
rerun Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Aner ikke, men vet at noen bruker krom-tilskudd for å døyve søtsuget. Drikk mye vann! Ofte er søtsuget et uttrykk for at en er tørst! Frukt. Grønnsaker. Små, hyppigere måltider. Ut av huset! 0 Siter
Torv Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg ville heller ha lagt inn ekstra fysisk utfoldelse he-he Dårlig på å kutte ned på mat jeg da. Men et lite tips er: youghurt naturell eller biola naturell(ikke drikkebiola) med søtningsstoff og ha i det du liker av bær. Jeg elsker bringebær. Å ha i halvfrosne bær er nyyyydelig. Å lage seg smootier er også en sunn "godis" Lykke til! 0 Siter
Gjest gudinna Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Den var vel ikke til meg? Nei, den var til søsmoms 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.